2 Fast 4 Biltema Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Jeg søkte litt på internett i dag og fant Vdrift. Link til hjemme siden. Det er en utrolig gøy bilsimulator. Vil anbefale alle som liker biler å prøve den. Den fungerer både på Linux og i windows. Du kan laste det ned ved å trykk på linken under. For Windows For Mac For Linux Husk å si hvordan dere synes spillet er! Endret 18. mars 2007 av 2 Fast 4 Biltema Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Den siden fungerer veldig dårlig nå.. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Jeg merket det nå. Virket i dag tidlig. Skal se om eg finner noen sider der det er mulig å laste det ned fra. Nå er det nedlastnings linker som fungerer Endret 18. mars 2007 av 2 Fast 4 Biltema Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Desverre IKKE basert på åpen kildekode. Mange av banene er tatt direkte fra Racer(Weekend Drive og "Ruudskogen" er baner som kun er lagd for racer, og ikke blitt gitt tillatelse noe annet sted, preview-bilder for andre baner er akkurat de samme som var for Racer), og fysikken minner veldig om dårlig lagde biler for Racer. Bare fordi det kjører OpenGL og OpenAL gjør det ikke til åpen kildekode. Endret 18. mars 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 men er det bra driftephysics??! Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Laster ned nå. Ser ut som om dette kanskje kan være et litt morsomt spill, men det tror at det ikke er noen spill som slår LFS i drifting. EDIT: Etter å ha prøvd to forskjellige biler, så kan jeg ikke akkurat si at fysikk-motoren er den beste... Endret 22. mars 2007 av Kurume Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) men er det bra driftephysics??!Det er elendig! Noe av det værste jeg har spilt i senere tid.Kurume: Ingen spill slår LFS i noe som helst Endret 22. mars 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå