InnviklA Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Heisann. Routeren min (NETGEAR WGR614) oppfører seg meget rart. Hver gang vi prøver for eksempel å koble oss til battle.net (wc3) så funker det en stund å så klikker hele internetten. Når jeg kobler xboxen min gjennom routeren kan jeg ikke hoste. Har åpna porter når det gjelder å create på wc3, men er ikke det som er problemet. Routeren lever forresten sitt eget liv til tider, og kobler ut akkuratt når det passer den. Slik at jeg må inn å "restarte" routeren. Har opdatert firmwaren og, så det skal heller ikke være problemet. Noen som har noen idèer om hva jeg kan prøve? Har en smule lyst å f.eks spille wc3 nå. edit: Har forresten lagt inn fast ip, og den funker som den skal når jeg legger opp ftp server osv. Endret 18. mars 2007 av InnviklA Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Prøv å disable SPI firewall i routeren. WGR614 er ikke akkurat top of the line, så du må nok regne med at du kan få litt problemer innimellom Lenke til kommentar
InnviklA Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Gjelder ikke det bare de tråløse tilkoblingene? Har uansett prøvd det og, men takker for svar Noen som veit noe mer? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 jeg hadde en WGR614 , blei så sinna på den, den klarer ikke route torrent traffik eller noe annet udp trafikk før den tryner. som bare ap, så klarer den litt bedre, men kobler forsatt ut 3-4ganger pr dag. og ofte helt random. jeg har kasta den og kjøpt en wrt54gl med dd-wrt software og ikke noe mer problemer. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 SPI gjelder for alle tilkoblinger. Hvis du googler etter wc3 +wgr614 så finner du ut at du ikke er alene om dette problemet. Lenke til kommentar
InnviklA Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 hehe, ser ut som om jeg får finne meg en ny ruter. noen som har noen å anbefale? som tåler trafikk og ikke er altfor dyr? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 hehe, ser ut som om jeg får finne meg en ny ruter. noen som har noen å anbefale? som tåler trafikk og ikke er altfor dyr? 8189153[/snapback] Makspris? Kanskje Linksys WRT54GL? billig og stabil router Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er vel ikke nødvendig med en ruter ? En switch burde gjøre jobben like bra og da der ligger både 5-port og 8-port fra Cnet til rette etter gode erfaringer og pris ! Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er vel ikke nødvendig med en ruter ? En switch burde gjøre jobben like bra og da der ligger både 5-port og 8-port fra Cnet til rette etter gode erfaringer og pris ! 8189297[/snapback] kan du slutte og feil informere folk. han skal ha wlan og router med switch. kjøper han den switchen vil ikke få wlan, eller kome seg på net med mer enn 1 pc. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Så han skal ha trådløs .... En ruter behøver ikke å være trådløs og jeg har nemlig ikke lest hele posten så derfor feilinformerer jeg ikke folk jeg gikk bare på en liten glipp !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå