haarod Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Oasis bør vel nevnes. Riders on the Storm (Tidligere The Doors medlemmer) Pearl Jam Endret 19. mars 2007 av HKoN- Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Billy Idol, kongen over alle! Jeg sitterer: "Face to face And back to back You see and feel My sex attack Sing it Flesh, flesh for fantasy We want Flesh, flesh for fantasy" Tatt fra sangen; Flesh for fantasy Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 The Offspring. De starta i 1984. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 TNT! Kommer med ny plate i mai. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Cliff Richard Elton John Elvis (om han bare hadde levd) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvordan i helvete får du til å nevne Elvis i en tråd om artister fra '80 og '90 tallet som fortsatt er aktive? Han døde jo til og med før '80 tallet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Hvordan i helvete får du til å nevne Elvis i en tråd om artister fra '80 og '90 tallet som fortsatt er aktive?Han døde jo til og med før '80 tallet. 8190611[/snapback] Det var litt på kødd men uansett jeg er overbevist om at hvis Elvis hadde levd idag ville han spilt og laget nye låter. Dessuten er det mer kudos til grupper som har holdt ut mer enn fra 80-tallet. Personlig tror jeg de kun gjør det for pengenes skyld. Endret 19. mars 2007 av Rakib Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Både Tool og Rammstein startet tidlig på 90-tallet. Turboneger startet helt på slutten av 80-tallet. De lever og spiller i beste velgående. Endret 19. mars 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Scooter Dj Bobo Infinity<-- Norsk dancegruppe fra begynnelsen av 90tallet. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Chris Cornell må ikke glemmes, han spilte i Soundgarden og Temple of The Dog og kommer ut med ny solo plate snart. Pearl Jam driver på og har tour. Kan nevne Homme som er vokalist/gitarist i Queens of The Stoneage, han var nemmelig co-vokal og gitarist i Kyuss som dreiv på tidlig 90-tallet. (Dave Grohl i Foo Fighters har også vert en kort periode i QOTSA) Sistemann ut fra meg er Lenny Kravitz. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvordan i helvete får du til å nevne Elvis i en tråd om artister fra '80 og '90 tallet som fortsatt er aktive?Han døde jo til og med før '80 tallet. 8190611[/snapback] Det var litt på kødd men uansett jeg er overbevist om at hvis Elvis hadde levd idag ville han spilt og laget nye låter. Dessuten er det mer kudos til grupper som har holdt ut mer enn fra 80-tallet. Personlig tror jeg de kun gjør det for pengenes skyld. 8190696[/snapback] Tok ikke den jeg, men angående det med at de bare gjør det for pengene sin skyld. Både ja og nei, medlemmene i f.eks. Rolling Stones har nok mer enn nok penger på kontoen til å leve veldig bra resten av sine liv (og hvem vet hvor lenge det er, så hardt som de har levd). Andre grupper derimot er jeg helt enig med deg i. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Vår egen norske a-ha holder på fortsatt, selv etter bruddet i 1993 og gjenforeningen 1998. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå