SnowDOG_ Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Ja så er julen endelig kommet i år! I år som ifjor skal vi leie en hytte som ligger på kvamskogen i hordaland ca 2timers kjøring fra bergen. Ifjor feiret vi julen der og vi hadde så gøyt og koselig at vi kommer trolig til å feire jul der hvert jul. Ingen pc ingen by bråk og bare natur og stillhet. Det blir foreldrene mine og begge søstrene mine med sine ektemenn og barna. Gleder meg! Kordan skal du feire jul? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Jeg skal hjem til mamma, pappa, 2xsøster og bror i Stavanger. Senere kommer farmor, farfar, mormor og morfar ++. Jeg gleder meg plenty. :smile: Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Høres koselig ut snøhund...minner meg litt om "Wham - Last Christmas" Blir vel sammen med resten av familien(40 stykk?) hos bestemor og bestefar som allerede bor i et stort hus "på landet" langt unna sivilisasjonen. Måtte vel lånt Røkke sin hytte om vi skulle fått plass. Edit: Ok, vi sier 20 stykk da... [ Denne Melding var redigert av: Hurley på 2002-12-12 07:40 ] Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hjemme med Mamma&Pappa og søstrene mine. Og besteforeldre da. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 skal til pappa denne jula, har ikke hvert der på en stund. skal ikke ha med meg pc'n, skal bare slappe av og nyte ferien og jula :smile: har litt søvn og ta igjen Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Skal hjem jeg også, til fatter, mutter, brutter og söster (som også skal hjem), så skal söster hjem, fatter&mutter bort og kamerat til bruttern hjem til oss for linking:) Kuleste er at jobben betaler reisen. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hjem til familyen! Begynner å bli stor etter hvert... søstre som begynner å få barn og sånt!.. Men det er tøft å være onkel! :smile: Blir godt med en måned fri hjemme hos familien med mammas mat, etter eksamenen i morgen! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Skal feire jula sammen med mamma og de to yngre søstrene mine. (Og antageligvis bestemor, en tante, en onkel og en ett år gammel kusine.) Ser for meg at jeg og onkel kommer til å sitte på loftet mitt hele dagen foran hver vår PC. Merry X-MAS! (Har bursdag om ni dager. Blir sytten.) Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Jeg skal feire jul hjemme. Får besøk av noen slektninger. Kommer vel til å gå på skøyter og ski når det blir nok snø, jeg kommer ikke til og henge så mye foran PC'n. Jeg skal sikkert en tur ned til byen og se om jeg finner noen ''nisse jenter'' hehe! :grin: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Feirer julen hos mor og far på hommersåk. Mine to søs og bror, Og deres menn og frue selvsakt + alle ungene 8stykker. Han elste er 16år og han yngste er litt over 2år, Det blir bånn gass Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Feire jul hjemme, men allerhelst vil jeg bare sove vekk hele og våkne til sommeren :sad: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den Polse skrev (2002-12-18 19:05):Feire jul hjemme, men allerhelst vil jeg bare sove vekk hele og våkne til sommeren :sad: Ja du får gjøre som bjørnene gjør, Gå i hiet ditt? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Blir å innta laid back posisjon og la timene gå sitt eget tempo...Blir vel 8-10 timer max med gamlingene, mere takkler jeg ikke. Så blir det hjem til lettpynta leilighet med "programmerbar" lys ledning i flere farger som blinker og gløder og styrer og no nisser som ser småskumle ut etter å ha sett Childs Play :razz: har optisk fiber juletre som også skifter farger og sånn som jeg kan pynte med wunderbaum og no gammel pc innmat som nettverkskort og scsi sak og no grå flat IDE kabler...Og finaly innta no juleøl med likestillte kamerater og ha xmus party her hehe, blir vel film og musikk og litt spilling kanskje. Kan jo eventuelt kruse rundt på tomme veier i sentrum, uten trafikk og lite sannsynlig med politi hehe hmm Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Blir seff feiret hjemme. Ikke snakk om noe annet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Idag ble det handlet for 1700kr!!! Og det skal kjøpes mer mat.... Fy f*en kor mye mat det skal spises. Gleder meg som fyy [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-12-19 00:26 ] Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Den feires sammen med min kone (kjerringa) og mine barn 3 stk. ogsåååååå kommer min mor og min søster på besøk. Jeg må sikkert ha på meg julenisse utstyret og banke på ei dør så barne blir fornøyd. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 00:42, skrev Fixer'n:Den feires sammen med min kone (kjerringa) og mine barn 3 stk. ogsåååååå kommer min mor og min søster på besøk. Jeg må sikkert ha på meg julenisse utstyret og banke på ei dør så barne blir fornøyd. Høres mest ut som om du gruer deg til jul Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Koselig å se at noen ihvertfall gleder seg til jul :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Skal feire hjemme, hvor familien samles. Mor, far og søster. Er jo koselig det. Nå kom jo snøen og :smile: Ser at noen sier de skal ha PC-fri jul. Tja, i det siste har jeg mistet så godt som all gleden med pakker, juletrepynting, og faktisk mat og... Men på nett, fortrinnsvis på julaften, så finner jeg i værtfall mye barnlig juleglede igjen. Jaja, man lever vel i tiden og forventer effektivitet? :razz: Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Neida jeg gruer meg ikke, men er glad når jula er over og juleborda er ferdige. Jobber i en bransje det det er rene helv*** i den jule tia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå