ovinn Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Heihei, Jeg skal begynne med et prosjekt snart, og trenger da et kabinett som har så lite krimskrams som mulig. Det burde ikke koste mer enn 500,- og det er ikke så farlig med farge, men helst et hvitt kabinett. Her kan dere finne bilder og SketchUp-fila til kassa, samt en forklaring på bildene. Prosjektet Mvh Øyvind EDIT: Det er sånn ca. sånn kabinettet skal være, tegninga på høyresiden skal endres. Endret 18. mars 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Denne helgen har Netshoo tilbud på PC7BSCANDV3 til 695,- Her Som jeg tror skal passe perfekt til prosjekktet ditt. Lykke til Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg så på det der, trur det kan bli ganske bra Lian Li har jo også god kvalitet. Men så har jeg ikke penger til det denne helgen, så vi får se. Keep Em Coming! : ) Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Vis du har penger innen 14dager, så kjøp nå Tar et par dager før du får det , og når det ligger på posten, har du 14dager på å hente det Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 I know, men har fortsatt ikke penger Muttern og fattern vil ikke låne meg heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå