Overguard Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Dro til Outland med druiden på lvl 58, tok sånn ca 4 timer fra 58-60 Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Skal bli summonet til Outland i 56 med roguen. Stopper å spille i en ukes tid slik at jeg er rested fra 56 til 58. Jeg har ikke noe imot å grinde mobs til 58, hele spillet handler jo 70% om grinding uansett.. Eneste poblemet er at jeg må enchante gearet mitt og våpnene slik at jeg ikke har downtime, men skal nok gå greit. Penger er ikke noe faktor for meg(har en 70 char). Endret 20. mars 2007 av cve Lenke til kommentar
Veta Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Unnskyld meg, men skjønner ikke at folk orker å grinde for XP. Mye bedre å levere inn quester Det er morsommere, raskere (besvist av power-levlere) du får rewards, reputation, lore osv. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Unnskyld meg, men skjønner ikke at folk orker å grinde for XP. Mye bedre å levere inn quester Det er morsommere, raskere (besvist av power-levlere) du får rewards, reputation, lore osv. 8193390[/snapback] Ja, det er bedre å levere in quester overall. Men det er bedre å reise til Outand så snart som mulig. Først og fremst er rep i Azeroth verdiløst nå ta for eks. Argent Dawn rep til dem trenger man ikke lenger. Bedre å drepe mobs for rep med Honor Hold bare for å ta et eksempel. Samtidig er det også bedre loot fra mobs i Outland, du får også trent opp skills over 275 tidlig om du starter der. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 psssh, jeg har dratt tilbake til Azeroth med 70 warrioren min for å farme rep til honored med AD, trenger FA recipen. eller litt snaxs igjen i Azeroth fortsatt, dog lite som du impliserer Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 59-60 tok meg 3timer og 40 min med questin i outland. Unrested Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 58-70 tok mindre tid enn 1-58 for meg. Endte på 14 dager played på level 70. (å god hvor mye tid jeg brukte på draenei øyene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå