Gå til innhold

outland i lvl 58?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det går fint. Møtte på en 56 mage her om dagen som grinda boars i HellFire.

 

Tro meg, meleeclasses blir spist levende av de boarsa. Tilogmed på min svært aldrende 60 warrior fikk jeg julig(mista 50% hp pr.) samme fikk roguen min på lvl 58.

 

Ranged dps derimot har lite problemer, spesielt mages og warlocks.

Lenke til kommentar
Nei, det går fint. Møtte på en 56 mage her om dagen som grinda boars i HellFire.

 

Tro meg, meleeclasses blir spist levende av de boarsa. Tilogmed på min svært aldrende 60 warrior fikk jeg julig(mista 50% hp pr.) samme fikk roguen min på lvl 58.

 

Ranged dps derimot har lite problemer, spesielt mages og warlocks.

8181035[/snapback]

 

Jeg grindet 57-59 mobs i Outland med min warlock på 55. Det var overhodet ikke problematisk, og jeg fikk 1100-1200+ XP pr stk. Man må bare ha med seg litt mat.

 

Jeg gadd bare en halv level, for til tross for at det gikk fort, så var det grusomt kjedelig. Jeg grinder aldri ellers, og gadd det ikke nå heller.... drar tilbake til Outland på 58 når questene er tilgjengelige.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Latterlig å dra dit i level 58, når man har greid å levle 58-60 i Azeroth like lett, om ikke enklere siden det er så få som holder på der. (Tro meg, jeg veit dette godt nå :))

Man får dobbelt så mye exp for en outlandmob, det er 10x så mange quester i outland og man får mye bedre rewards i outland. Skjønner ikke hvorfor man skal vente når man først har muligheten til å dra dit.

Lenke til kommentar
Latterlig å dra dit i level 58, når man har greid å levle 58-60 i Azeroth like lett, om ikke enklere siden det er så få som holder på der. (Tro meg, jeg veit dette godt nå :))

Man får dobbelt så mye exp for en outlandmob, det er 10x så mange quester i outland og man får mye bedre rewards i outland. Skjønner ikke hvorfor man skal vente når man først har muligheten til å dra dit.

8182248[/snapback]

 

 

En god grunn til å LA VÆRE å dra, er at du vil få lite uttelling for de Questene du har igjen i Azeroth. Så du tjener xp/h men taper gull som quest-reward ved level 70. Og gull trenger de fleste til epic flying mount, og questing ved level 70 er en grei måte å tjene gull på. Er questen grå; null gull. Jeg har hittill tjent omtrent 1000gull ved level 70, og det er mange Q igjen, blant annet hele Shadowmoon valley. Men det kommer neppe til å være nok til at jeg får spart opp 5000g.

 

Men det er mye å glede seg til i Outland.

Lenke til kommentar
Dro til Outland på lvl 55 som feral druid.

Helt genialt egentlig. Gikk opp til 58 i løpet av ca 15 til 18 timer ingame unrested.

Grinda Hellboars som var lvl 58 - 59.

8185743[/snapback]

 

Unnskyld meg, hele 3 levels i løpet av 15-18 timer played? Og det med unrested? Pokker heller, jeg brukte mindre tid på min warrior i Azeroth fra lvl 55 til 58. Og det med svært lite rested.

 

Det kan da ikke ta 15 til 18 timer å drepe sånn ca 600 mobs vel? Tilsvarer ca den xp som trengs for å levle opp fra 55 til 58 i Outlands.

Lenke til kommentar
Dro til Outland på lvl 55 som feral druid.

Helt genialt egentlig. Gikk opp til 58 i løpet av ca 15 til 18 timer ingame unrested.

Grinda Hellboars som var lvl 58 - 59.

8185743[/snapback]

 

Unnskyld meg, hele 3 levels i løpet av 15-18 timer played? Og det med unrested? Pokker heller, jeg brukte mindre tid på min warrior i Azeroth fra lvl 55 til 58. Og det med svært lite rested.

 

Det kan da ikke ta 15 til 18 timer å drepe sånn ca 600 mobs vel? Tilsvarer ca den xp som trengs for å levle opp fra 55 til 58 i Outlands.

8187096[/snapback]

 

Det gikk svært tregt i begynnelsen. Tok lang å bli ferdig med lvl 55 pga mobsa tålte en god del. Dessuten var gearet mitt utgått på dato. Gridningen kunne gått mye fortere med bedre gear, og enchants.

 

Skinnet også alle boars, det tok også ekstra tid. Trente opp LW til 330 og skinning til 375 i løpet av grindingen.

LvL 58 til 61 gikk mye raskere enn 55 til 58.

Snakker vi om xp så er det total fra lvl 55 til 58 snakk om 563700 xp points.

Gjennomsnitt xp lå på rundt 560 pr kill, så det er snakk om ca 1000 Hellboars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...