Erik B. Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei, jeg holder på med et kontaktskjema, og i dette kontakt skjemaet er alle feltene obligatoriske. Det jeg vil skal skje dersom et av feltene ikke er fyllt ut er at det skal komme en liten popup varsling om at feltet ikke er fyllt ut. Jeg vil at popupen skal være en windows varsling, altså at vinduet skal se noe slikt ut: Noen som kan hjelpe meg med koden til dette? Takker så mye for hjelp Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hva er problemet med en god, gammel alert('msg')-boks? Det virker fryktelig dumt å skrive masse one-browser-only kode for å få fram en windows-like advarselsboks, når alert funker i "ALLE" nettlesere med javascript. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er du (trådstarter) sikker på at det er noen god ide? I tillegg til cross-browser problematikken Kagee nevner, hva tror du skjer om noen kjører siden din på Mac eller Linux? Dessuten, få ting gjør meg mer skeptisk enn når jeg ser en webside som prøver å få en dialogboks til å se ut som en windows-dialog.... M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå