Gå til innhold

Hva syns dere om forum til andre spill og annet


Anbefalte innlegg

hei jeg har jo spilt wow, og lurter på om jeg skal tilbake :p med nok om det på wownorge.net. er det er forum spøsmål og annet som tilhører wow, jeg har jo lagt noen poster og sånne ting. med jeg må si folk det syns jeg ikke er hyggelige, på mine poster fikk jeg hele tiden stikk lille drit unge og jeg fikk også "dette å Dette er et forum som har regler om bruk av norsk språk. Om du ikke kan overholde disse reglene, sykdom eller ei, så kan du finne et annet sted å henge. "

 

MVH

-Rexinor

 

selv om jeg har dysleksi trenger de ikke bli så forbanna på det, jeg skriver feil SO? folk forstår hva jeg mener. folk på wow er ikke de hyggeligste jeg har møtt på.

 

her så ysn jeg folk er veldig hyggelige :thumbup: og takk for at dere prøve å forstå :) noen andre her som har hat noen sånne historier

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel jeg forstår jo dem som sier sånt når de ser at noen ikke kan skrive perfekt norsk, for de kunne jo ikke vite at du har dysleksi. man blir jo litt irritert og fordømmer de som ikke er så gode i norsk med å si fjortis og utlending som ikke kan ordentlig norsk osv.. så tenk på dette at de tror feil

 

men det å slenge dritt om det er å ta i. så lenge du skriver forståelig og med god innhold så syns jeg det er flott.. så fortsett å skrive innlegg etterhvert så blir du bedre :thumbup:

Lenke til kommentar

Rexinor? Hvorfor var det så kjent for meg? Har jeg snakka med deg før under det nicket?

 

Uansett. Jeg skriver dårlig norsk, og har ikke dysleksi. Men jeg hakker aldri på folk som skriver dårlig alikevel - så lenge det ikke er bevisste feil for å spamme eller noe. Folk er som dem er, og det skal dem få lov til å være uten å få kjeft for det. WoW-samfunnet er rimelig @ war når det gjelder forum. Alle som poster er på offensiven eller defansiven. Er spesielt miljø blitt med eget språk og hele pakka, og skrivefeil er ikke tolerert. Er flame-bait så det holder.

 

Men rettskrivningspolitiet kan for min del ta seg ei nybakt rosinbolle for min del.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dessverre er det slik internett har utviklet seg til. Folk skjuler seg bak anonymiteten. Tror det enkelste er å skrive at du har dysleksi i signaturen og ikke bry deg om hva folk sier. Etter hvert vil folk ikke bry seg lengre, siden du ikke bryr deg hva de mener.

 

Uansett tror jeg da du vil sette pris på at folk retter deg til tider, om det skjer på en saklig og hyggelig måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...