cnf Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 skrivebordet og startlinja mi kommer bort etter at jeg slår på pc.Har prøvd å ta ctrl+alt+del men da kommer det windows oppgavebehandlng har sluttet å virke så det nytter ikke.Jeg har vista på maskinen.Noen som kan hjelpe idag?Blir snart gal av det her Lenke til kommentar
Yooo Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Er dette noe som har skjedd nylig, eller har pcen vert slik helt siden du installerte Windows Vista? Hvis det har skjedd nylig kan du jo prøve å starte sikkerhetsmodus og bruke systemgjenoppretting. Har ikke Vista selv, men i XP kommer du dit ved å gå Start->Alle Programmer->Tilbehør->Systemverktøy->Systemgjenoppretting Deretter velger du et punkt før problemene skjedde Endret 18. mars 2007 av Yooo Lenke til kommentar
cnf Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Er dette noe som har skjedd nylig, eller har pcen vert slik helt siden du installerte Windows Vista? Hvis det har skjedd nylig kan du jo prøve å starte sikkerhetsmodus og bruke systemgjenoppretting. Har ikke Vista selv, men i XP kommer du dit ved å gå Start->Alle Programmer->Tilbehør->Systemverktøy->Systemgjenoppretting Deretter velger du et punkt før problemene skjedde 8181075[/snapback] Har ikke vært slik hele tiden,bare kom sånn plutselig.Men får ikke tryjjet start når start linja kommer bort.Hvis jeg er heldig så vinner jeg det før den kommer bort. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Start maskinen i sikker modus (tapp F8 under oppstart, velg Sikker modus) og prøv og kjør en systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
cnf Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 skrivebordet og startlinja mi kommer bort etter at jeg slår på pc.Har prøvd å ta ctrl+alt+del men da kommer det windows oppgavebehandlng har sluttet å virke så det nytter ikke.Jeg har vista på maskinen.Noen som kan hjelpe idag?Blir snart gal av det her 8180733[/snapback] Jeg har fått ordnet det selv,måtte legge inn alt på nytt da ser det ut til å fungere greit så langt iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå