Leifen18 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Heysann. Jeg har et lite problem er. Jeg har hatt PCen min oppe å gå lenge. Så plutselig en dag fant den ut at den skulle la være å vise noe mer enn svart på skjermen. Jeg aner ikke hva jeg gjorde, men det fikset seg plutselig, og jeg ble veldig glad, da det plutselig funket, men da jeg hadde kommet til oppstartsskjerm for hovedkortet, fikk jeg beskjed om at det ikke var noe keyboard tilkoblet, eller at det ikke ble funnet. Jeg ble bedt om å trykke F1 for å fortsette Jeg prøvde å bytte USB-inngang, og også PS/2. Jeg har et Logitech G15. Edit: Jeg har nå også prøvd med et annet USB-tastatur, og jeg har fått bekreftelse på at det i hvert fall er strøm i USBene, ettersom det kommer lys i musematta mi () når jeg kobler den til PCen i stedet for G15. Endret 18. mars 2007 av Leifen18 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Det burde da være et lite tips, i hvert fall? Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Bare hjelper deg med å holde den litt oppdatert broder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå