Bakkem Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg ny mp3 spiller =) Vil ha en spiller på mellom 6 og 30 gb lagringsplass. Har ikke behov for radio, lydinnspilling eller noe annet dilldall. Viktig at spilleren takler de vanligste formatene som mp3 og wav. Må ha batteri som kan vare ca. 10 timer, i praksis! Er også viktig at den er oppladbar, så jeg slipper å betale 100kr uken for batterier^^ Om den lades via usb eller vanlig strømkabel betyr mindre, men alltid greit om det går ann å lade via stikkontakt. Design, merke osv. bryr jeg meg lite/ingenting om =) Vil selvfølgelig ha en spiller som koster minst mulig, men greit om det ikke tar 50 år å bytte sang =) Greit om jeg kan overføre fra pc til mp3 via usb 2.0 eller firewire =) Greit om den tåler å bli mistet i bakken noen få ganger =) En mp3 over 2000kr er uaktuelt =) Endret 18. mars 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Har nok gjort det ja, men det kan jo være folk har erfaringer osv. Jeg har ikke så peiling på mp3-spillere, og er derfor greit å få litt tips av folk med mer erfaring =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå