kevlar89 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Lurer på om noen vet hvor de selger dykker klokker i norge, ala denne: http://www.citizenwatch.com/CUK/English/de...mber=JP1030-02L Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Nå har jeg funnet den perfekte dykker klokken, eneste minus er at det er en utenlands nettbutikk. Noen som her erfaringer med SkyWatches? Der koster den mindre en halvparten av det de jør i norge, men så kommer frakt og mva i tilleg, men det blir sikkert billigere alikevell? Lenke til kommentar
jambao Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 dyre klokker i norge er vanskelige å få tak i.. eg kjøpte ei jaguar-klokke i norge , men husker ikkje hvor.. i bergen ein eller annan stad den kosta ca. 5000 Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hva mener du med dykker klokke? skal den bare tåle og bade med? eller skal du dykke dypt? De fleste gulsmeder/klokke butikker har klokker som er endel water reist Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dykker klokker har vel roterende forntdeksel, slik at du kan "time" dykket ditt. Samtidig er de vel litt mer vanntette enn de typisk hva? 50 metrene? Lenke til kommentar
hornybitch Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 hei jeg er kontroolfrik å jei så at du skrev dykkeklokke i to ord de ær fejl..hilseen kontrolfriken Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 kontroolfrik? jei? ær? fejl? hilseen? Slike innlegg er totalt overflødige, sjekk nettiketten og ikke kast stein i glasshus. Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Leter ikke etter slike "water reist" klokke nei. Men slike som fører logg av dykket og hvor dypt du dykker. Slik som denne citizen klokka:Citizen Promaster klokka Endret 26. mars 2007 av kevlar89 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Kjøpte en Citizen klokke en tid tilbake (fine ur) tror Bjerke Urmaker fører disse nå fortiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå