NorvegianDad Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Fikk nå automatisk den nye oppdateringen til windows media player hin dagen,det e det verste eg har sett! Korfor i helv... skal eg være nødt til å se den derre elendige albumgrafikken,jeg har ingen CD-images,så jeg må se en haug av dumme tomme CD-covre som bare gjør det hele mer uoversiktlig og det tar lengre tid å scrolle gjennom ting! jeg har valgt at WMP ikke skal touche internetten for da ødelegger den HELE systemet mitt med å rote rundt på alt som heter album-navn,artistnavn. Og verst av alt du kan ikke velge de vekk heller! Nå har jeg fått nok av den drittplayeren som bare roter i systemet,noen som vet om en lett oversiktlig musikk-spiller som er lett å sette opp spillelister i og organisere albumene? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Winamp FTW! musikCube er bra og. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Fikk nå automatisk den nye oppdateringen til windows media player hin dagen,det e det verste eg har sett!Korfor i helv... skal eg være nødt til å se den derre elendige albumgrafikken,jeg har ingen CD-images,så jeg må se en haug av dumme tomme CD-covre som bare gjør det hele mer uoversiktlig og det tar lengre tid å scrolle gjennom ting! jeg har valgt at WMP ikke skal touche internetten for da ødelegger den HELE systemet mitt med å rote rundt på alt som heter album-navn,artistnavn. Og verst av alt du kan ikke velge de vekk heller! Nå har jeg fått nok av den drittplayeren som bare roter i systemet,noen som vet om en lett oversiktlig musikk-spiller som er lett å sette opp spillelister i og organisere albumene? 8180350[/snapback] For det første vil jeg si at den nye Windows MediaPlayern er helt fantastisk. Den har fått en helt ny søkefunksjon som gjør det myyyyyye enklere å søke gjennom musikken din. Og når det gjelder albumarten så er det bare å kopiere inn bildene selv eller la MediaPlayern gjøre det selv... Man må slite litt for utseende vet du Når det gjelder andre spillere kan du jo prøve Winamp da? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Fikk nå automatisk den nye oppdateringen til windows media player hin dagen,det e det verste eg har sett!Korfor i helv... skal eg være nødt til å se den derre elendige albumgrafikken,jeg har ingen CD-images,så jeg må se en haug av dumme tomme CD-covre som bare gjør det hele mer uoversiktlig og det tar lengre tid å scrolle gjennom ting! jeg har valgt at WMP ikke skal touche internetten for da ødelegger den HELE systemet mitt med å rote rundt på alt som heter album-navn,artistnavn. Og verst av alt du kan ikke velge de vekk heller! Nå har jeg fått nok av den drittplayeren som bare roter i systemet,noen som vet om en lett oversiktlig musikk-spiller som er lett å sette opp spillelister i og organisere albumene? 8180350[/snapback] For det første vil jeg si at den nye Windows MediaPlayern er helt fantastisk. Den har fått en helt ny søkefunksjon som gjør det myyyyyye enklere å søke gjennom musikken din. Og når det gjelder albumarten så er det bare å kopiere inn bildene selv eller la MediaPlayern gjøre det selv... Man må slite litt for utseende vet du Når det gjelder andre spillere kan du jo prøve Winamp da? 8180373[/snapback] har prøvd winamp før,likte ikke den noe særlig Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Winamp FTW! musikCube er bra og. 8180372[/snapback] får ta å prøve music cuben da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå