voffen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Har problemer med å få min bærbare FS Pi1536 til å samarbeide med D-link 624. Finner som oftest nettverket men klarer som regel ikke å koble til. Har prøvd på andre nettverk og der går det greit. Setter jeg inn nettverkskabel kobler den til det trådløse med en gang men kobler ut igjen ca 10 min etter at jeg har tatt ut kabelen. Har en stasjonær med D-link PCI kort som fungerer perfekt... Det er et Intel Pro/Wireless 3945ABG kort som sitter i PC'n. Har også de siste driverne til begge enhetene. Bruker kanal 8 (har prøvd både 6 og 11) og WPA Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 D-link 624 er vel en ustabil sak spør du meg. Oppgrader til nyeste firmware på router og nyeste driver på pc. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 er flere Fujitsu-Siemens AMILO som ikke liker at du bruker wpa på wlan kort. slå på wep så plaier det funke greit nok Lenke til kommentar
voffen Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Oppdaterte drivere og WEP førte dessverre ikke til noen bedring. Må kanskje investere i et D-link kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå