sykkopat Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 jeg er ute etter og få flere poeng på min gamerscore på xbox360 er leter etter xbox360 spill som er lett og få mere poeng på. hvilke xbox360 spill har letest og få achievement poeng i?. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) King Kong, Open Season (Boog & Elliot), NHL 06 (og stort sett alle sportspill fra 06 av EA og 2k), Cars/Biler og Fuzion Frenzy er vel de letteste. Anbefaler deg å sjekke ut XBOX 360 Achievements for tips, triks og guides. Må bare brife litt til slutt Edit: link fix Endret 18. mars 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Se også Achieve360points.com. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 fightnight 3. ufattelig lett og skaffe Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 I NBA Live 06 kan du simulere en hel sesong, og få masse achievements. Tar cirka 30 minutter for 500 achievement points, alt du trenger å gjøre er å trykke på a-knappen et par ganger underveis. Du kan gjøre det samme i Madden 06, da får du 600 achievements for å simulere 30 sesonger på rad. Det tar litt lenger tid, rundt fire timer. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Er det noen av disse "achievment-spillene" som i det hele tatt er kule da? Er ikkenoe problem å få godt over 6-700 gamerpoints i Gears, og det er gøy. Achievmentene i GRAW 2 er jo også veldig lette. Da får du spill som er veldig bra, og som en lett kan få litt poeng i, om det er det du er keen på. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) edit: sorry, dobbelpost. Endret 18. mars 2007 av Boffen90 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 The Eldar Scrolls IV: Oblivion og Need for Speed: Most Wanted er de to spillene jeg har sanket mest poeng fra - uten å konse på det (plutselig hadde jeg bare 1000 poeng fra hver av dem). Synes det går litt tregt i skytespill, pluss at det ikke inspirerer. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Oblivion er lett ja, tar bare litt tid. Men Gears of War vil jeg påstå er litt verre. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Sikkert veldig teit spørsmål, men har man egentlig noe brukt for disse poengene annet enn å brife? (Jeg har ikke spilt så veldig mye 360 enda ). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 En rask time kjøring i Full Auto og du har ca 400poeng ... Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Sikkert veldig teit spørsmål, men har man egentlig noe brukt for disse poengene annet enn å brife? (Jeg har ikke spilt så veldig mye 360 enda ). 8186511[/snapback] Er nok bare for briefing desverre. Har ingenting med poeng du kjøper for å handle online. Men blir alikevel hekta på å få mest mulig poeng på alle spill Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Finnes det noen norske achievements sider? Er relativt fersk på live og har ingen kompiser som spiller live. (De har Sony skylapper hele hurven...stakars...) Skulle hatt hjelp med bl.a. NBA Live 06 online win achivementen. Mangler alle TDU online achivements også. Syns ikke det er så gøy å spille med bare utlendinger hele tiden. For mange dårlige tapere som kutter spillet før det er slutt. (derfor klarer jeg ikke NBA online win bl.a.) Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Finnes det noen norske achievements sider?Er relativt fersk på live og har ingen kompiser som spiller live. (De har Sony skylapper hele hurven...stakars...) Skulle hatt hjelp med bl.a. NBA Live 06 online win achivementen. Mangler alle TDU online achivements også. Syns ikke det er så gøy å spille med bare utlendinger hele tiden. For mange dårlige tapere som kutter spillet før det er slutt. (derfor klarer jeg ikke NBA online win bl.a.) 8189041[/snapback] Norske achivement sider ? Hvis du logger på xbox360 sidene får du se xbox360 profilen din med hvilket points du har, mangler osv. Hvis du lurer på hva som skal til for unlocke ting vil jeg annbefale gamespot feks. Er du ute etter norske gamere å spille mot, er vel det beste å dele navnet ditt(xbox360 id) med andre på forumet. Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Norske achivement sider ?8189240[/snapback] Tenkte på sider som xbox360achievements.org og achieve360points.com. Tenkte kansje det var noe liknende for norske brukere. Men jeg kan vel bruke forumet her til slikt. Mitt gamertag er L Arve1. Greit om noen hadde giddet å hjelpe meg hvertfall med NBA achivementen. Kjipt å ha 960 av 1000 poeng. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er det noen av disse "achievment-spillene" som i det hele tatt er kule da? Er ikkenoe problem å få godt over 6-700 gamerpoints i Gears, og det er gøy. Achievmentene i GRAW 2 er jo også veldig lette. Da får du spill som er veldig bra, og som en lett kan få litt poeng i, om det er det du er keen på. 8181559[/snapback] Fight Night 3 er kjempekult. King Kong er jeg også veldig fornøyd med LEGO Star Wars 2 er jo egentlig ikke så veldig vanskelig å skaffe poeng på, og det er også er morsomt spill. Dynasty Warriors 5: Empires kan man lett få mye poeng i. Det er også et veldig bra spill, mener jeg i alle fall. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Av arcade spill er disse ganske lette å få 200 på: UNO, Pacman, Dig Dug, Cloning Clyde og Galaga. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 NfS:Most wanted er lettest i verden. Ta ut alle på blacklist og få 1000 poeng. Bare for å ta ut razor så får du 350poeng. Lenke til kommentar
d0z Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg trodde man kjøpte spill for gledens/kosens skyld, ikke for å få poeng. Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg trodde man kjøpte spill for gledens/kosens skyld, ikke for å få poeng. 8196953[/snapback] Jo, men det er jo akkurat poenget. Det er gøy å spille gjennom et spill. Men det blir plutselig veldig gøy å spille gjennom flere ganger når man har poeng (oppgaver) som skal gjøres i tillegg. Da blir det plutselig dødsfett å spille gjennom et spill flere ganger der det ellers ville ligget dødt iogmed at jeg allerede har runnet det. Jeg synes det er utrolig fett å spille for å fullføre de "poeng" greiene bare for å ha gjort det. Er ikke noe jeg kan bruke poengene til, men gøy for min egen del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå