Gå til innhold

To sidig utskrift?

Anbefalte innlegg

Har to skrivara (hp psc 1110 og hp DeskJet 950C),som eg vil ha til å skrive to sodige utskrifter. Ka skal eg då gjere.

Når dei var nye og første gang eg instalerte dei var det sånn.(var då win98)

Men nå etter eg har gått over til XP er det ikkje slik lenger.

Har prøvd å reinstallere men ikkje noko hjelp

- HarBer-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke PDF-printer installert her, så jeg kan ikke sjekke selv, men jeg syntes å huske at det er mulig å velge at bare oddetall eller partall skal skrives ut i utskriftsdialogen. Om du da først velger oddetall skal du kunne snu arkene som kommer ut, lade printeren på nytt med samme ark, og skrive ut partallene på motsatt side.

Lenke til kommentar

Skrivere som skal kunne skrive tosidig utskrift direkte må ha installert duplex-enhet (fysisk). Dette finnes til en rekke laserskrivere (plasseres under papirtrau 1 på HP-lasere. Har ikke sett dette som tilleggsutstyr for blekkskrivere).

Lenke til kommentar
Skrivere som skal kunne skrive tosidig utskrift direkte må ha installert duplex-enhet (fysisk). Dette finnes til en rekke laserskrivere (plasseres under papirtrau 1 på HP-lasere. Har ikke sett dette som tilleggsutstyr for blekkskrivere).

8182945[/snapback]

Min Canon MP810 skriver ut på begge sider av arket, uten noen snuing av papirbunken fra min side, og uten noen form for ekstrautstyr... :love:

Til trådstarter: Prøv å gå inn på utskriftsinnstillinger - utskriftsformat og se om du har en avkrysningsboks der merket "dupleksutskrift" og som et underpunkt til denne; "automatisk". I såfall, prøv å kryss av i begge disse.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...