Mefistho Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 har som sakt da satt sammen en ny maskin. og er veldig u sikker på hvilken psu som vil støtte mitt oppsett. vil misten være bra nokk til 4 eller mer harddisker og sli? det er noe jeg skal ha senere i maskinen. Eller burde jeg gå for en større thermaltake? prøver som sakt å lage en stille maskin så psu'en bør da seff være av stille type også. Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 tok en test om hvor mye watt jeg vil trenge her. ut i fra hva den kalkulerte med sli og litt annen over the top som jeg lurer på å sette inn med tiden vil jeg trenge 638 watt. bør jeg da heller ta en annen psu? og om så hvilken? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Tok testen jeg og. 762 watt ville systemet mitt dra Merk. Med overklokking og sli. Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 ja. men trur den testen er max load på alle komponenter. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Mist 600W drar det oppsettet helt greit, no problemos! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 MIST 600 w eller OCZ 600 w. Begge er gode alternativ, MIST er vel kanskje best når det gjelder å ha et lavt støynivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå