Tonyman Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Heisann! Amerikanerne har sitt system med 120 V mens vi har 240 V. Har dette noe å si for kompatabiliteten til komponenter kjøpt i USA? Eller for å si det på en annen måte; kommer det til å skje skumle ting hvis jeg putter en prosessor kjøpt i USA inn i et hovedkort kjøpt i Norge? Hilsen Tonyman! Lenke til kommentar
asle Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 er bare strømforsyning ( psu ) som er forskjellig mange har en rød bryter som man kan switche mellom 120 - 220v bakpå Lenke til kommentar
Megern Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det vil si at det ikke vil skje skumle ting vis du putter en prosessor fra USA i hovedkort fra Norge Lenke til kommentar
Uberlord Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det stemmer alle delene er like. er bare strømforsyningen som må stilles om. Lenke til kommentar
Tonyman Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Suverent! Det jeg tenkte, men best å være på den sikre siden før jeg finner visakortet frem. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 betale deg ihjel på frakt og skatt, samt stress ved tilbakesending in case. newegg.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå