Toern Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei! Har to spørsmål.. Spørsmål 1: Vurderer nå og formatere, ettersom PC'n virker treigere enn ellers. Men problemet er at jeg har mista driver-cd'n til PC'n. Er ikke helt sikker på hvor jeg finner disse driverne på datan, eller hvor jeg eventuelt kan laste dem ned. PC specs: Netshop kampanje PC mai/august 19"LCD/3500+/1024/6600GT/250GB/DVD-RW Logitech Cup Quickcam Express Webcam Webkamera, USB Logitech Wheel Mouse Optical Sort OEM PS2 Gigabyte GA-K8NF-9 nForce4-4X ATX/S-ATA/GB-LAN/8ch-LYD/1394B/PCIe Viking Miditower Sort m/350W PSU Støtter AMD & P4, stillegående Logitech DeLuxe Tastatur sort, Bulk Midnight Black, PS-2 BenQ 19" LCD FP931 sølv/sort 1280x1024, 16ms, TCO99, D-sub AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED Socket 939 512KB cache "Venice" Gigabyte GeForce 6600 GT 128MB PCIe DVI/TV-out/Twin view/Power DVD NEC DVD-brenner ND-3540 bulk, intern 16X Double layer sort, bulk OCZ 512MB Value Series PC-3200 DDR (2,5-4-4-8) 400Mhz Strømkabel m/jord 2 Meter Kabel Sony Floppy 3.5¨ 1.44MB FDD SORT Sony MPF 920 - Diskettstasjon Nero Burning ROM 6.0 OEM Express Nero software til NEC CD/DVD brenner Western Digital 250GB S-ATA 7200 RPM Caviar Special Edition 8MB cache - Noen som kan hjelpe meg med å finne driverne så jeg får formatert? Spørsmål 2: I det siste har jeg gjentatte ganger fått blåskjerm når jeg spiller WoW. Dette skjer som regel etter at jeg trykker "enter world". Kan også skje senere under spilling, hvis jeg er heldig å kommer inn. Feilmeldingen som kommer opp på blåskjermen gir ingen info om hva som er problemet. Jeg har sjekket systemloggen på PC'n. Der står det at det er wow.exe det er noe galt med. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt problemet? Har prøvd å reinstallere, men blåskjermene kommer etter en stund uansett. På forhånd takk! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Du finner drivere for skjermkort og hovedkort på http://www.nvidia.com , Webcam på http://www.logitech.com , cpu driver(hvis du bruker cool-n-quiet) på www.amd.com ,det er vel omtrent det du trenger driver til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå