Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen skrur seg selv av

Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn skrur pcen min seg av hver gang jeg ...ehem.. laster ned torrents! Hva i alle dager er feil? Må legge til at den har skrudd seg av et par ganger ellers også, men aldri under tunge belastninger som spilling. Problemet skjedde både før når jeg hadde xp, og nå under Vista. Det er også uavhengig av bittorrentklient.

PC: MSI K9N SLI platinum, AMD athlon x2 4200+, XFX 7900GT, 2 gb ddr2 ram (billigram), Windows Vista business.

Tilleggsspørsmål: Finnes det en enkel måte å få tilbake innholdet på startmenyen? Kom til å slette det.. Restore previous versions fungerer ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle akkurat til å lage en post om dette!

Har altså samme problemet..

Har brukt Azureus i to dager nå, og i to dager om natten har den slått seg av. - Vel, ikke helt av, men skjermen vil ikke funke sammen med PC-en og når jeg trykker PÅ pc-knappen (selv om lysene blinker som om den er i sovemodus) så restarter den da.

...

Lenke til kommentar

Kan være den berømte random shutdowns på nforce 570 brikkesettet som er problemet til trådstarter...

Litt googling så virker det som et utbredt problem, men det er hovedsakelig når man overfører store filer over nettverk osv...

Lenke til kommentar
Kan være den berømte random shutdowns på nforce 570 brikkesettet som er problemet til trådstarter...

Litt googling så virker det som et utbredt problem, men det er hovedsakelig når man overfører store filer over nettverk osv...

8180723[/snapback]

Virker plausibelt. Takker for svar. Utrolig irriterende. Problemet forverret seg forresten da jeg oppgraderte til de siste vistadriverne

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

8180723[/snapback]

Oi .. dette var jeg ikke klar over. Jeg har det samme problemet og det er utrolig irriterende. I går skrudde jeg maskinen fra hverandre og gikk igjennom alt, kjørte 3dmark 06 og spilte i to timer uten problemer, med en gang jeg startet opp Azurius så stengte den ned.

Er det noen fix for dette? Noen som vet?

Mvh Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...