Kiwi-Kun Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Yess! I går skulle jeg prøve meg på ett lite eksperiment for å få tatt opp en lyd direkte fra line out til mic. Jeg koblet sånne tulleledninger som man kobler inn i TVen's scart adapter thingy inn i min subwoofer der høyre og venstre høyttaler blir koblet inn. Jeg koblet så den andre enden inn i mic sloten. Det kom en veldig høy lyd også døde det. Det som er spørsmålet mitt er vel egentlig. Må jeg kjøpe nytt lydkort? Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Du har vel svart på spørsmålet selv? Har du ikke? Så ja. Tror nok du må invistere i nytt lydkort ja. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Lol Jaja. Selveid er veleid ihvertfall da XD Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 haha jævlig bra gjort! kanskje ikke så lurt å fikle alt får mye inni kassa ? Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Fikla ikke inni Fikla med ledninger, subwoofer og mic input XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå