Gå til innhold

TES: Finner ikke Martin Septim (360)

Anbefalte innlegg

Er på questen Light the dragonfire. Der står det at jeg skal eksortere martin til Elder council/imperial city. Men, jeg har ikke sjans til å finne Martin. Han er ikke I Bruma, ikke i cloudruler temple, og heller ikke i council chamber. Snakker med han karen der, men han bare lurer på hvor martin er. Sier han har hørt noen rykter om at martin har kommet til byen. Etter paradise questen, så dro jeg ikke avgårde med martin med en gang. Måtte gjøre litt andre ting først. Kan dette ha "ødelagt" questen?

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er på questen Light the dragonfire. Der står det at jeg skal eksortere martin til Elder council/imperial city. Men, jeg har ikke sjans til å finne Martin. Han er ikke i Burma, ikke i cloudruler temple, og heller ikke i council chamber. Snakker med han karen der, men han bare lurer på hvor martin er. Sier han har hørt noen rykter om at martin har kommet til byen. Etter paradise questen, så dro jeg ikke avgårde med martin med en gang. Måtte gjøre litt andre ting først. Kan dette ha "ødelagt" questen?

8179721[/snapback]

Tviler på det kan ha ødelagt questen.Han burde vært i Imperial city,utenfor palasset?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6
Han er ikke i Burma,

Hehe, nei han er nok ikke i Burma, for det er jo i Asia...:D

Sjekk utenfor palasset i Imperial City, du ;)

Lenke til kommentar

Nope. Ikke der. Har vært innom alle plassene i "imperial city", men ikke sett snurten av han. Han er heller ikke inne i palasset, ei heller i Cloudruler temple. Begynner å bli bekymret...

Når jeg var ferdig med den "paradise" questen, så stod jeg på utsiden av cloudruler temple sammen med Martin. Da sa jeg at vi skulle fortsette "litt senere"..Siden intet hørt fra han.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Prøv å ringe han, eller sende et brev... :p

Er du sikker på at han ikke er inni palasset, i det store rommet, med det store runde bordet?

Lenke til kommentar
Nope. Ikke der. Har vært innom alle plassene i "imperial city", men ikke sett snurten av han. Han er heller ikke inne i palasset, ei heller i Cloudruler temple. Begynner å bli bekymret...

Når jeg var ferdig med den "paradise" questen, så stod jeg på utsiden av cloudruler temple sammen med Martin. Da sa jeg at vi skulle fortsette "litt senere"..Siden intet hørt fra han.

8180717[/snapback]

Har du prøvd å vente utenfor palasset?Wait f.eks i 24 timer,kanskje han dukker opp da?Hvis du aktiverer questet kan muligens det hjelpe.Har ikke så mange forslag å komme med dessverre.

Lenke til kommentar

Jepp. Har gitt opp nå. Litt surt, men jeg har da ihvertfall lært å ta vare på save games litt lengre.

Har prøvd alt. AKtivert quest, aktivert andre. Har sjekket Temple of the one. Kirka i Bruma. Palasset i byen. Overalt. Finner ikke den forbanna kjorteljegeren.

Men, det jeg stusser på er at han i palasset sier han har hørt at martin har kommet til byen. Hvor vil være et naturlig sted lete etter han? Har sjekket de fleste "in" uten resultat.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Jepp. Har gitt opp nå. Litt surt, men jeg har da ihvertfall lært å ta vare på save games litt lengre.

Har prøvd alt. AKtivert quest, aktivert andre. Har sjekket Temple of the one. Kirka i Bruma. Palasset i byen. Overalt. Finner ikke den forbanna kjorteljegeren.

Men, det jeg stusser på er at han i palasset sier han har hørt at martin har kommet til byen. Hvor vil være et naturlig sted lete etter han? Har sjekket de fleste "in" uten resultat.

8217920[/snapback]

Surt når slikt skjer,men du kan jo spille videre og håpe han dukker opp.Man vet aldri.Kanskje han er dratt tilbake til Kvatch,eller står ved den store oblivion gaten utenfor Bruma?Har selv gjort questen 3 ganger uten problemer,så du har nok vært uheldig.

Lenke til kommentar

Dro tilbake til restene av den store gaten utenfor Bruma. Der fant jeg Jeuffry?Jauffry? (husker ikke åssen det skrives). Uansett. han er stein dau. Tro om det kan ha noe med saken å gjøre? Men, jeg snakket jo forsåvidt med Martin etter at sistnevnte må ha tatt kvelden.

Du har nok rett i at jeg kanskje er uheldig. Tror jeg starter på nytt, for det er kjipt hvis han faktisk ikke dukker opp og så bruker jeg en evighet på en mainquest jeg aldri kan fullføre.

Lenke til kommentar
Dro tilbake til restene av den store gaten utenfor Bruma. Der fant jeg Jeuffry?Jauffry? (husker ikke åssen det skrives). Uansett. han er stein dau. Tro om det kan ha noe med saken å gjøre? Men, jeg snakket jo forsåvidt med Martin etter at sistnevnte må ha tatt kvelden.

Du har nok rett i at jeg kanskje er uheldig. Tror jeg starter på nytt, for det er kjipt hvis han faktisk ikke dukker opp og så bruker jeg en evighet på en mainquest jeg aldri kan fullføre.

8218950[/snapback]

Jauffre døde for meg også men fikk tatt mainquesten for det,så det gjør ingenting.Det finnes mange quester i spillet utenom mainquestet,har du ikke gjort noen av de så er det like greit å begynne på ny så du får fullført hele spillet på en måte.lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...