Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

[GTA]Raskt spørsmål til våpen mod

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skullle legge inn noen nye saker og lasta ned den første modden min kalt GRIM's weapon pack III. I Readme-filen står det:

1. Open up gta3.img wich is located in C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas\models and Delete the old files and import the new files

And for the player skins you just open player.img and do the same

after that, rebuild archive, else the models may not apear or get white, and maybe sometimes crash games so its recomended.

Still having trouble with installing? if so contact the links below and ask in the "Help" section.

[to punkter til...]

Spørsmålet mitt er: når det står delete old files skal jeg da slette ALLE filene der? Hvilke filer skal jeg bytte dem ut med? Ligger 3 mapper + en gallery mappe og noen filer ved siden av det igjen i den Weapon Pack'n så en stakkars første-gangs-modder sliter med hva han skal sette inn og hva han skal fjerne :p

På forhånd, takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal prøve å forklare, men det er lenge siden jeg har moddet GTA selv.

Du åpner gt3.img med IMG tool.

Så hvis du feks. skal bytte ut ak'n med en ny modell må du finne de orginale akfilene. Det skal være 2 filer, en som heter txt og dff ellerno(feks. ak47.dff). Trykk på de filene og velg rename. Så renamer du til feks. ak47_ORG.dff. Når du har gjort dette kan du trykke import og legge til de 2 AK filene som du fikk med i mod mappa du lasta ned.

Det kan hende at du må rename filene du har lasta ned til orginalt navn (ak47.dff), men det er ikke no prob.

Jeg mener dette var alt man skulle gjøre.

:cool:

Endret av royale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...