seidon Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Hei. Trenger nytt hovedkort jeg. Jeg har heller ikke så mye penger så jeg leiter etter et budsjett hk. Socket 775, må ha 2 ide connectors. Støtte for c2d og pci-ex. max 700kr. dere kan også komme med hk som koster mer. Vil bare ha en sammenlikning på de billige hk og de litt mer eksklusive. Hvis jeg har et ATX kabinett kan jeg sette m-atx kort i det?? Takk for svar. Endret 18. mars 2007 av seidon Lenke til kommentar
andylove Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei. Trenger nytt hovedkort jeg. Jeg har heller ikke så mye penger så jeg leiter etter et budsjett hk. Socket 775, må ha 2 ide connectors. Støtte for c2d og pci-ex. max 700kr. dere kan også komme med hk som koster mer. Vil bare ha en sammenlikning på de billige hk og de litt mer eksklusive. Hvis jeg har et ATX kabinett kan jeg sette m-atx kort i det?? Takk for svar. 8179630[/snapback] Ta deg en tur rundt på de forskjellige nettbutikkene og se på demovarer. Ofte er dette varer som bare er levert tilbake på angrefrist eller reparert og har medfølgnde garanti. Og ja, du kan ha m-atx i et atx kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå