Gå til innhold

UFO-fenomenet, hva tror dere?

Anbefalte innlegg

UFO-fenomenet er uten tvil reelt. Men HVA dreier det seg om?

Men O'Hare-hendelsen friskt i minnet (søk på YouTube) og stadig framgang for Disclosure Project, er jeg åpen for at det kommer en "disclosure"/kontakt i løpet av dette århundret, kanskje allerede i løpet av en 20-årsperiode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
UFO-fenomenet er uten tvil reelt. Men HVA dreier det seg om?

8179530[/snapback]

Svindel og lureri, naturlige fenomener som virker overnaturlige, etc.

(Ja, jeg er skeptiker. ;) )

8220971[/snapback]

Enig! Tror ikke vi får besøk av små grønne menn i nærmeste fremtid, men når det gjelder UFOer i ordets rette forstand (Uidentifisert Flygende Objekt), så er jeg hellig overbevist om at de eksisterer, siden jeg har sett en selv. :yes:

Lenke til kommentar
Enig! Tror ikke vi får besøk av små grønne menn i nærmeste fremtid, men når det gjelder UFOer i ordets rette forstand (Uidentifisert Flygende Objekt), så er jeg hellig overbevist om at de eksisterer, siden jeg har sett en selv.  :yes:

8223238[/snapback]

Men at det er en utemomjordisk UFO du så, det er jeg ikke så sikker på.

Lenke til kommentar

tror på at det finnes noe mer ute i rommet en plass, hva skal vi med alt dette alene. vi har heller ikke utforsket så mye, vitenskaps men sier vi har utforsket ca 2% av rommet, men hva finnes andre plasser? at det er små grønne menn tror jeg ikke....

Lenke til kommentar

Jeg har litt sansen for avdøde Carl Sagans fantasifulle utenomjordinger. Kanskje vi finner noen superintelligente sjøpølser, eller noen ballongdyr som flyter rundt i en tykk atmosfære på en gassplanet. Kanskje kommuniserer de med hverandre ved å fise mer eller mindre åpenlyst. :whistle:

Lenke til kommentar
Vi finner vell små bakterier, og jeg tviler litt på at aliens likner på de "maskene" vi har funnet på, det er bare fantasi, vi finner sikkert noe dumt som lever i en liten sølepytt i en galakse, far far far from here!

8227300[/snapback]

En annen merkverdig ting er med tanke på diversiteten på alle de levende tingene her på den ene og samme planeten (Jorda), hvorfor skal da romvesen fra planeter, som mest sannsynelig vis har litt andre egenskaper slik som gravitasjon, etc, være humanoider slik som oss?

De romvesene vi ser på film tror jeg kun eksisterer i hodet på folk, og i filmene så klart ;)

Endret av skag1
Lenke til kommentar
En "fysiker" i The Alien Interview sa han hadde sett på en utenomjordisk motor, og mente at den helt klart kunne bringe fartøyet opp i lyshastigheten og høyere. Uten tvil reelt. :yes:

Ja.. Men er det helt 100% solid materiale den filmen da?

Lenke til kommentar
En "fysiker" i The Alien Interview sa han hadde sett på en utenomjordisk motor, og mente at den helt klart kunne bringe fartøyet opp i lyshastigheten og høyere. Uten tvil reelt. :yes:

Ja.. Men er det helt 100% solid materiale den filmen da?

8236743[/snapback]

Nei, det er det jeg sikter til at det ikke er. Kommentaren ovenfor var ironisk ment.

Lenke til kommentar
holder på med prosjekt om romvesener, area 51, ufo'er og roswell.....søk på youtube.com "The alien interview"

8217480[/snapback]

Så litt på YouTube nå...

Morsomt med alle "ekspertene" som egentlig bare er "eksperter på UFO-forskning", og som allerede er overbevist om at aliens eksisterer. De "ser" med en gang at den er ekte :lol:

Så har du de som faktisk har greie på slikt (som driver med spesialeffekter selv f.eks.), som enten ikke vil komme med noen entydig konklusjon, eller som sier at den ser ut som en fake :)

Denne "Victor" høres forresten ut som en dårlig skuespiller. Mulig det bare er jeg som er veldig skeptisk :lol:

Endret av Pricks
Lenke til kommentar

Nå er det på tide å lære seg et fremmedspråk, og nei, jeg tenker ikke på utenomjordisk, men på fransk. Det franske instituttet for undersøkelse av uforklarlige himmelobjekter har nemlig lagt alle rapportene (totalt over 1600 fra de siste 50 år) som de har i sine arkiv om OVNI-er (fransk UFO-forkortelse) på denne nettsiden: http://www.cnes-geipan.fr/

Mange av rapportene ledsages av tilhørende forklaring/oppklaring og er dermed egentlig ikke OVNI-er lengre, men 25% rapportene (omtrent 400) er klassifisert i gruppe D, som er de som forskerne ikke har noen forklaringer på.

Her er forskning.nos kommentar til åpningen av de franske UFO-filene: http://www.forskning.no/Artikler/2007/mars/1174659243.21

Lenke til kommentar
En nokså lang video her: http://video.google.com/videoplay?docid=4234425471367323464

En stund ut i filmen er det en marsboer. De lyser i øynene dens, men den reagerer ikke på lyset. Pupillene (som er hele øyet :p ) blir ikke mindre og den har ingen øyelokk å skjerme mot lyset med. Meget sannsynlig :p Amatørvideo :p

For å si det sånn.

Hvem har sagt at "marsboere" trenger pupiller i øynene? Hvem har sagt de trenger øyekokk for å skjerme mot lyset?

De kan være så totalt forskjellig fra oss egentlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...