Gå til innhold

Registrer din 360! Expert solgte brukt eksemplar.

Anbefalte innlegg

Bare en liten advarsel for sikkerhets-skyld!

Kjøpte meg en ny ekstra Xbox 360 hos Expert for en stund siden som jeg skulle bruke som backup og dvd-spiller. En vakker dag begynte dvd-spilleren å bråke som om noe hadde løsnet og jeg måtte til pers igjen. Registrerte konsollen hos xbox.com og fikk den rare beskjeden: Konsollen er allerede registrert!

Tenkte ikke så mye på det trudde jeg kanskje allerede hadde registrert den eller kona hadde gjort det i en "momentary lapse of reason" :hmm: Har hatt 3 eksemplarer til nu you know :hrm:

Ringte support for å få likkiste og fikk da høre: "du er jo ikke registrert som eier av denne maskinen, det er jo noen som heter ......... ....... som er oppført som eier. Og forresten har denne maskinen allerede vært til reparasjon i Tyskland 2 ganger.

Ringte den første eieren og fikk bekreftet at han hadde kjøpt konsollen hos Expert og at han hadde hatt den i reparasjon 2 ganger men at alikevel boxen fikk problemer hvorpå han hevet kjøpet og fikk en ny hos Expert.

I etterkant stusser jeg litt på at det mangelt manual da jeg kjøpte den og det notoriske klistremerke over dvd-trayen men kunne aldri tenke meg at det betydde at maskinen hadde vært igjennom litt av hvert!

Jeg klaget hos Expert men det gikk noen dager før den "rette personen som kunne hjelpe meg" var kommet tilbake og så gikk den enda noen dager før de på min anmodning tok kontakt med xbox support med mit referansenummer. De på Expert hadde ikke noe forklaring hvordan den brukte og atpåtil 2 gang reparerte maskinen, pent inpakket i plast var kommet på hyllen igjen :hmm: men jeg ble lovet en ny maskin fra Expert.

Så All's Well That Ends Well (William Shakespeare)

So fasit: registrer konsollen din med en gang for å være sikker!

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått en erstattningsmaskin fra Expert, to måneder eldre enn min forrige maskin men til gjengjeld min første med en stillegående Samsung dvd-drive. Min første xbox1 ellerxbox 360 med samsung! (har hatt 5 boxer) :D

Denne ble født i mars 2006.

For å holde meg realitetetsorientert har alikevel Microsoft utstyrt min nyeste med noe bråkete vifter :ohmy: Det er til og med sånn at starter jeg et spill detter lydnivået ned et hakk, Det er rart altså!

Så man får ikke i pose og sekk. Når garantien er utgått skal jeg fjerne gitteret bak denne maskinen også (både plast og jerndelen) så at jeg får den betraktelig ned i desibell. Nu skal jeg først registrere den for å se hvor mange ganger Expert har solg DENNE maskinen tidligere he he :yes:

Fikk ingen kompensasjon forresten for at de hadde solgt meg et brukt apparat som hadde vært til reparasjon 3 ganger :ph34r:

Så det er siste gang jeg kjøper noe hos Expert, litt dumm kundebehandling siden jeg snart skal handle LCD skjerm :yes:

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...