Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blærekattar lignede følelse

Gjest G17

Anbefalte innlegg

Heisann!

Det har seg slik at vis jeg tømmer sekken og derreter går på do og tømmer blæra så får jeg en slags følelse av at jeg må tisse hele tiden. Det er ufattelig irriterende, så jeg har begynt å gå på do før jeg har sex. Noen som har peiling på hva det kan være? Sykdomm? Eller bare at det blir en irritasjon av det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest

Jeg var sikker på at jeg hadde fått blærekatarr, og durer til legen for få fiksa. Legen fant ikke den typen bakterie, men derimot hadde jeg klamydia..

Hvis du ikke VET at du ikke KAN ha fått det, så skader det jo ikke å ta en tur til legen for å sjekke..? :)

Lenke til kommentar
Jeg var sikker på at jeg hadde fått blærekatarr, og durer til legen for få fiksa. Legen fant ikke den typen bakterie, men derimot hadde jeg klamydia..

8180199[/snapback]

Oi, hvordan fant han ut det? Tok han bare en random klamydiatest på deg? Og jeg som trodde klamydia var "tisse piggtråd".

Lenke til kommentar
Gjest Gutten16

Kan jeg ha fått klamydia hvis jeg ikke har hat sex?

Jeg har aldrig hat sex, men av og til så får jeg lit vundt i kugen når jeg tisser

Lenke til kommentar
Kan jeg ha fått klamydia hvis jeg ikke har hat sex?

Jeg har aldrig hat sex, men av og til så får jeg lit vundt i kugen når jeg tisser

8180724[/snapback]

Klamydia får du ikke av å ikke ha putta pikken i noe/noen som har klamydia.

annbefaler en liten tur til legen. Er ikke noe å være redd for ;)

bether safe than sorry.

Lykke til

Lenke til kommentar
Heisann!

Det har seg slik at vis jeg tømmer sekken og derreter går på do og tømmer blæra så får jeg en slags følelse av at jeg må tisse hele tiden. Det er ufattelig irriterende, så jeg har begynt å gå på do før jeg har sex. Noen som har peiling på hva det kan være? Sykdomm? Eller bare at det blir en irritasjon av det?

8179368[/snapback]

Hatt den noen ganger jeg og. Jeg bare pisser en god stund før eller etter.. Ikke med en gang.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest

8180199[/snapback]

Oi, hvordan fant han ut det? Tok han bare en random klamydiatest på deg? Og jeg som trodde klamydia var "tisse piggtråd".

8180668[/snapback]

Dama hadde også problemer (svie etc..) og når hu testa seg for alt mulig rart så fant de det på henne. Og siden hu hadde.. ;)

"Tisse piggtråd" var det dog ikke. Det svei litt, men det gjør det når du har urinveisinfeksjon også. Derfor jeg gikk til legen...

Lenke til kommentar

DJ_Dark: Da går jeg utifra at det bare blir en irritasjon. Siden det sikkert er litt sperm igjen i "røret" og når urinen kommer så blir den irritasjonen skapt tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...