VetleRsport Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg har planer om å kjøpe ny stasjonær pc nå. Den jeg har er litt over 2 år gammel og tror den er ødelakt. Men så lurte jeg på om noen kunne sette opp et fint oppsett til meg. Ville jo hatt C2D cpu og lian li tower det er mine eneste krav. Så hvis det er noen som vill sette opp et oppsett til meg setter jeg pris på det Jeg skal spille mest spill på den, og driver med noe 3D tegning når jeg har lite å gjøre. Tenkte en max pris på runt 15000,- men hadde ikke gjort noe om den kostet mindre en 15000,- heller da Så lurte jeg på om jeg burde vente til etter sommeren med å kjøpe data eller om jeg ligsågodt kan kjøpe meg en data nå før sommeren, så jeg ar noe å gjøre i sommer Tenkte litt på Windows Vista men det kan jeg kjøpe etter på Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 har ikke så mye peiling, men håper denne kan hjelpe deg skal du ha med skjerm? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Så ikke noe ting når jeg trykte på linken din.. hmm. Men jeg skal ikke ha skjerm nei Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Så ikke noe ting når jeg trykte på linken din.. hmm. Men jeg skal ikke ha skjerm nei 8180068[/snapback] Intel Core 2 Duo E6600 2.40GHz, 1066FSB 2x2MB cache, 1066MHz FSB, 65nm, S775 Club3d GeForce 8800GTS 320MB Skjermkort PCIe x16, 320BIT, GDDR3, DVI+DVI+HDTV Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer PCI Asus P5W DH DELUXE LGA775/DDR2/PCIe/GB LAN/SATAII Western Digital 500GB Caviar SE SATA II 7200RPM, 8.9ms, 16MB cache, 300Mbps Kingston HyperX 2048MB DDR2 PC6400 LLKIT 1024MB x 2, 800MHz, CL4, "4-4-4-12" Der har du en bra maskin Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Hvor mye koster den? Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvor mye koster den? 8180269[/snapback] Gå til MPX.no og se der Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=43968 Også kan du bytte ut kabinettet med et lian-li kabinett Edit: Rammen er kun satt ned i pris i helga. Endret 18. mars 2007 av tommy_89 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Tror dette kan være oppsettet for deg. Bare bytt ut kabinettet dersom du vil ha et annet. Handlevogn Det ser ut til at Netshop har alle varene, og ikke til så alt for gal pris, så det er en fordel hvis du slipper unna med å handle hos en butikk. 400GB Harddisk fordi det gir mest for pengene slik jeg ser det, C2D E6600, MSI P6N Diamond med integrert Creative X-Fi lyd. "Bare" 2GB RAM fordi du ikke trenger med for øyeblikket, og etterhvert får du kjøpt 2GB-brikker til en fornuftig pris, og det er bedre med 6GB om et år enn 4GB. Kabinettet har jeg selv og er veldig fornøyd. En viktig detalj er at PSU tar inn kald luft ovenfra, og ikke varm luft\kald luft som skal til CPU kjøler. Veldig stillegående vifter følger med, og luftflyten er så bra den kan være med så saktegående vifter. Selv om bildet inne på prisguiden er hvitt, så er noen av linkene til svart kabinett, velg selv hvilken farge du vil ha. Tror ikke jeg har glemt noe der, så prisen skal være inenfor grensene dine. Håper det var til noen hjelp. EDIT: Tre 12cm MIST vifter følger med kabinettet. DVD_brenneren har S-ata tilkobling, som gir bedre luftflyt i kabinettet. CPU-kjøleren er kanskje litt i overkant kraftig dersom du skal kjøre på orginal hastighet, men det er bedre med kald CPU enn for varm. Papst viften skal festes på kjøleren for å få god effekt. Strømforsyningen er også noe kraftig, men det er også der bedre med for kraftig enn for svak. En PSU som kjører på 80% av hva den klarer å yte bråker mer enn en som bare trekkes 60%, så det går litt på støynivået også. Endret 18. mars 2007 av Bluum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå