InsertNumLock Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Reiser til NY i sommer. Tanken var at jeg og min bror skal ta bilder av oss foran steder som er blitt vist i kjente filmer. Feks foran cafeen som blir brukt i Seinfeld. Lurte på om dere hadde noen tips om hvor jeg må ta bilde.. Her skal jeg vertfall: Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 King Kong, på Empire State Building. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Puben i Cheers. Husker ikke helt hvor den var hen, men vertfall i manhattan. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Takker for forslagene.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Puben i Cheers. Husker ikke helt hvor den var hen, men vertfall i manhattan. 8180143[/snapback] Skal godt gjøres for å si det sånn, hvis de da ikke har flyttet Manhattan fra Boston til NY etter showet ble lagt ned Kilde... @L@sse: Hvem skal stå på toppen og leke Kong og hvem skal ta bilde, er er det jo faktisk en mulighet for at proffesjonele fotografer dukker opp for å ta noen bilder også :!: Litt on topic også, Central Park blir jo brukt det meste av filmer for å si det pent så sikker mange muligheter der. Kan jo finne en gærn nok taxi-sjåfør og få han til å ta Die Hard 3 turen Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvem skal stå på toppen og leke Kong og hvem skal ta bilde, er er det jo faktisk en mulighet for at proffesjonele fotografer dukker opp for å ta noen bilder også :!: 8182833[/snapback] Noe må man jo bruke dagens teknologi på . Her er forresten en liste på filmer som finner sted i New York. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå