Xander^ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Begrunn8192123[/snapback] Man greier å se konsekvenser selv om man har AD/HD... 8192143[/snapback] Ikke hvis det "svartner" som det mest sannsynlig gjorde her. Utilregnelig i gjerningsøyeblikket kinda.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ikke hvis det "svartner" som det mest sannsynlig gjorde her. Utilregnelig i gjerningsøyeblikket kinda..8192183[/snapback] DET har ingenting med AD/HD'en å gjøre... common mistake som gjør at mange slipper unna med mye Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Ikke hvis det "svartner" som det mest sannsynlig gjorde her. Utilregnelig i gjerningsøyeblikket kinda..8192183[/snapback] DET har ingenting med AD/HD'en å gjøre... common mistake som gjør at mange slipper unna med mye 8192198[/snapback] Kanskje like greit å si til skolen hva som skjedde, første dagen som passer i neste uke.Det at personen som gjorde dette har AD/HD har ingenting med at han ødelegger andres personlige eiendeler. Det at de har atferdsproblemer, gir de ikke rett til å unnskylde det med AD/HD-en. Mener jeg. Men nok om det. Lykke til! Tihi, jeg var først! Endret 19. mars 2007 av KristianG Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 provoserende med folk som tror de kan gjøre hva de vil bare fordi de har ADHD. Halvparten av disse har sikkert ikke ADHD engang. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 provoserende med folk som tror de kan gjøre hva de vil bare fordi de har ADHD. Halvparten av disse har sikkert ikke ADHD engang. 8192709[/snapback] Det vet du jo ikke, og det er vel få som vet slikt. Nå er jeg ingen ekspert på dette emnet, men jeg så vidt jeg vet er det ingen fysiske tester som f. eks blodprøver som kan fortelle en om en person har ADHD. Denne tilstanden er vel også psykisk, ikke fysisk. Dermed blir det vanskelig å vite hvem som har ADHD eller ikke. Selvfølgelig finnes det sikkert mennesker som ikke lider av ADHD, men derimot manglende eller ingen oppdragelse og alt for mye sukker når de var små så de er blitt helt hyper. Og jeg er sikker på at enkelte med denne tilstanden egentlig ikke har den. Men hvor mange dette gjelder vet man rett og slett ikke. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 la til noen bilder av datamaskinen slik som den er nå for de som ville se det. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Få litt størrelse på dem da, evt legg dem i en spoiler [skjul]tekst[/skjul] Endret 20. mars 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Høyreklikk på bildet, og view image. Hvis du bruker Internet Explorer så kopierer du linken til bildet og åpner den i et nytt vindu. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Dette skal HAN betale, ingen andre. Må du betale noe av dette så ... bah.. jeg vet ikke! HAN betaler! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ut i fra det vi har hørt om vandalen så tviler jeg på at du kommer til å se et rødt øre fra han. Sannsynligvis blir du nødt til å dekke tapet selv og da blir det ikke like moro Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Hvis han ikke betaler, så er det ikke verre enn å ta kontakt med politiet, tror de er villige til å hjelpe i slike situasjoner. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Har ikke lest gjennom hele posten, men etter det jeg ser, så får du skylda for noen en annen har gjort?? Vi lever i et moderne samfunn og man burde få lønnet for arbeidet, altså straffen for hva man har gjort. Du sa han var kameraten din? Ehem, jeg tror ikke en kamerat lar deg ligge i stikken og på punge ut 11.000 kroner. Si det som det er, altså sannheten og dine meninger så skal det nok gå greit, eller så skjønner jeg hvorfor mange ljuger her i verden for å ikke få skyld for hva andre gjør. PS. Jævla kul skjermen og tastaturet hadde blitt ass . Edit. Prøv å løse det uten politiets hjelp og prøv å snakke han til fornuft. Tror nok det skal gå, hvis ikke... gjør som du vil, . Endret 20. mars 2007 av Articfare Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Litt OT.. Er du fornøyd med den laptopen? Og hvilken modell er det? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Laptopen fungerer veldig fint som skrivePC og alt annet dall, men anbefales ikke som hobbyPC. PCen henger seg ofte og har en irriterende lyd hvis du f.eks trykker inn 3 taster samtidig. Men, PCen tåler mye og har en lang levetid. Softwaren som heter noe med Thinkvantage ellerno som følger med er også genialt, liker spesielt programmet som beskytter platelageret (selv om programmet kan være veldig irriterende iblant). Men liker ikke skjermen som er på min, den støtter bare 1024x768 i oppløsning, og det er for lite. Men det finnes flere versjoner av denne datamaskinen, og alt kan bli oppgradert, tror jeg. Modellen er en IBM R60. Endret 20. mars 2007 av sndr Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Og hvilken modell er det? 8194328[/snapback] Hvilken modell var det, er vell riktigere å si . Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 provoserende med folk som tror de kan gjøre hva de vil bare fordi de har ADHD. Halvparten av disse har sikkert ikke ADHD engang. 8192709[/snapback] Men hvor mange dette gjelder vet man rett og slett ikke. 8192977[/snapback] En per skoleklasse. Alle mennesker har sinne, men forskjellige måter å takle sinne på. Enkelte ungdommer med AD/HD har en tendens til å "skyte først og spør etterpå", noe de ikke kan noe for. Det er ingen unskylding, bare trist. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Laptopen fungerer veldig fint som skrivePC og alt annet dall, men anbefales ikke som hobbyPC. PCen henger seg ofte og har en irriterende lyd hvis du f.eks trykker inn 3 taster samtidig. Men, PCen tåler mye og har en lang levetid. Softwaren som heter noe med Thinkvantage ellerno som følger med er også genialt, liker spesielt programmet som beskytter platelageret (selv om programmet kan være veldig irriterende iblant). Men liker ikke skjermen som er på min, den støtter bare 1024x768 i oppløsning, og det er for lite. Men det finnes flere versjoner av denne datamaskinen, og alt kan bli oppgradert, tror jeg. Modellen er en IBM R60. 8194347[/snapback] Hehe, har samme PCen og den lyden når jeg trykker inn 3 taster er (¤#"¤/", og skjermoppløsningen er bare helt tragisk Kanskje det kan komme noe godt ut av dette; spør om du kan få et annet produkt, evt. en PC med bedre skjermkort og cpu til samme pris (prisene har vel falt en del siden i høst/sommer da du mest sansynlig fikk dataen?). Edit: Du går på videregående, right? Endret 20. mars 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 sikker på at han ikke tokk speed istedenfor adhd pillene sine Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 sikker på at han ikke tokk speed istedenfor adhd pillene sine 8195792[/snapback] Speed er ADHD-piller. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 ADHD vennen din skal erstatte den, uten tvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå