Gå til innhold

En "kompis" av meg ødela en skolepc til 11000

femftifem

Anbefalte innlegg

Han ringte meg i ste for å be om unnskyldning, men jeg var midt i en paintball-runde, så hadde ikke tid til å ta den. Fikk også 3 meldinger hvor han beklaget så mye og ba om tilgivelse. Men jeg ser på dette som utilgivelig. Han nevnte også at han visste ikke at PCen ble ødelagt, men det er jo bare løgn for han slo jo nærmest gjennom bordet.

8183944[/snapback]

Ba han om tilgivelse for oppførselen sin eller for at han ødela laptopen?

Hva mener du egentlig med utilgivelig? Det er en laptop som er drept, ikke halve familen din..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han ringte meg i ste for å be om unnskyldning, men jeg var midt i en paintball-runde, så hadde ikke tid til å ta den. Fikk også 3 meldinger hvor han beklaget så mye og ba om tilgivelse. Men jeg ser på dette som utilgivelig. Han nevnte også at han visste ikke at PCen ble ødelagt, men det er jo bare løgn for han slo jo nærmest gjennom bordet.

8183944[/snapback]

Hva mener du egentlig med utilgivelig? Det er en laptop som er drept, ikke halve familen din..

8189990[/snapback]

"Åh, fy faen! Er du klar over at den laptopen kostet 11 000 kr? Jaja, du kunne ikke noe for det, jeg tilgir deg. Glem pengene."

Lenke til kommentar

8183944[/snapback]

8189990[/snapback]

Hvis harddisken er ødelagt, så er hele skoleåret mitt så godt som ødelagt. Du har vel kanskje ikke tenkt over det?

Lenke til kommentar

Er det en spesielt god "venn" av deg dette eller? hvis ikke hadde jeg bare sakt det jeg har lest her.

Backup er en fin ting. Du kan også skylde litt på deg selv for akkurat å ha null backup da :!: Det kunne jo skjedd en harddisk kjæsj når som helst.

8190425[/snapback]

Godt poeng, jeg har alt skole greiene mine lagra på 3 forskjellige steder.

Endret av Joney
Lenke til kommentar

8183944[/snapback]

8189990[/snapback]

Hvis harddisken er ødelagt, så er hele skoleåret mitt så godt som ødelagt. Du har vel kanskje ikke tenkt over det?

8190391[/snapback]

Det ville ikke ha skjedd. For hvis skolearbeidet ditt var så viktig ville du ha tatt backup. ;)

Uansett så er han erstatningspliktig, han kommer ikke unna det. AD/HD eller ei.

Forresten; har han nektet å erstatte laptopen?

Lenke til kommentar
Begrunn

8192123[/snapback]

Det er en forklaring og ikke en unnskyldning. Håper du greier å se forskjellen. Har lang erfaring med AD/HD folk da jeg har flere i familien med det OG foreldra mine var med å starte og drive AD/HD-foreninga (tidligere MBD-foreninga) i telemark. Har også deltatt på kurs med nordens mest annerkjente ekspert på AD/HD (Chr. Gilberg). AD/HD er ingen unnskyldning. Man greier å se konsekvenser selv om man har AD/HD...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...