Xander^ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Han ringte meg i ste for å be om unnskyldning, men jeg var midt i en paintball-runde, så hadde ikke tid til å ta den. Fikk også 3 meldinger hvor han beklaget så mye og ba om tilgivelse. Men jeg ser på dette som utilgivelig. Han nevnte også at han visste ikke at PCen ble ødelagt, men det er jo bare løgn for han slo jo nærmest gjennom bordet. 8183944[/snapback] Ba han om tilgivelse for oppførselen sin eller for at han ødela laptopen? Hva mener du egentlig med utilgivelig? Det er en laptop som er drept, ikke halve familen din.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Han ringte meg i ste for å be om unnskyldning, men jeg var midt i en paintball-runde, så hadde ikke tid til å ta den. Fikk også 3 meldinger hvor han beklaget så mye og ba om tilgivelse. Men jeg ser på dette som utilgivelig. Han nevnte også at han visste ikke at PCen ble ødelagt, men det er jo bare løgn for han slo jo nærmest gjennom bordet. 8183944[/snapback] Ba han om tilgivelse for oppførselen sin eller for at han ødela laptopen? Hva mener du egentlig med utilgivelig? Det er en laptop som er drept, ikke halve familen din.. 8189990[/snapback] "Åh, fy faen! Er du klar over at den laptopen kostet 11 000 kr? Jaja, du kunne ikke noe for det, jeg tilgir deg. Glem pengene." Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Han ringte meg i ste for å be om unnskyldning, men jeg var midt i en paintball-runde, så hadde ikke tid til å ta den. Fikk også 3 meldinger hvor han beklaget så mye og ba om tilgivelse. Men jeg ser på dette som utilgivelig. Han nevnte også at han visste ikke at PCen ble ødelagt, men det er jo bare løgn for han slo jo nærmest gjennom bordet. 8183944[/snapback] Ba han om tilgivelse for oppførselen sin eller for at han ødela laptopen? Hva mener du egentlig med utilgivelig? Det er en laptop som er drept, ikke halve familen din.. 8189990[/snapback] Hvis harddisken er ødelagt, så er hele skoleåret mitt så godt som ødelagt. Du har vel kanskje ikke tenkt over det? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Backup er en fin ting. Du kan også skylde litt på deg selv for akkurat å ha null backup da :!: Det kunne jo skjedd en harddisk kjæsj når som helst. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Er det en spesielt god "venn" av deg dette eller? hvis ikke hadde jeg bare sakt det jeg har lest her. Backup er en fin ting. Du kan også skylde litt på deg selv for akkurat å ha null backup da :!: Det kunne jo skjedd en harddisk kjæsj når som helst. 8190425[/snapback] Godt poeng, jeg har alt skole greiene mine lagra på 3 forskjellige steder. Endret 19. mars 2007 av Joney Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Jojo, såklart har jeg backup. Men det var et eksempel. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jojo, såklart har jeg backup. Men det var et eksempel. 8190601[/snapback] Godt å høre Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Han ringte meg i ste for å be om unnskyldning, men jeg var midt i en paintball-runde, så hadde ikke tid til å ta den. Fikk også 3 meldinger hvor han beklaget så mye og ba om tilgivelse. Men jeg ser på dette som utilgivelig. Han nevnte også at han visste ikke at PCen ble ødelagt, men det er jo bare løgn for han slo jo nærmest gjennom bordet. 8183944[/snapback] Ba han om tilgivelse for oppførselen sin eller for at han ødela laptopen? Hva mener du egentlig med utilgivelig? Det er en laptop som er drept, ikke halve familen din.. 8189990[/snapback] Hvis harddisken er ødelagt, så er hele skoleåret mitt så godt som ødelagt. Du har vel kanskje ikke tenkt over det? 8190391[/snapback] Det ville ikke ha skjedd. For hvis skolearbeidet ditt var så viktig ville du ha tatt backup. Uansett så er han erstatningspliktig, han kommer ikke unna det. AD/HD eller ei. Forresten; har han nektet å erstatte laptopen? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Han sier at han skal erstatte, men er usikker på om han klarer å spytte ut pengene til rett tid. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Rett tid = I det hele tatt? =P Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Nå trengs vel PCen daglig, så han skulle vel gjerne betalt i går? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 For skolen min er jo avhengig av PC, så hvis han ikke betaler erstatningen i tide, så vil jo jeg være uten PC. Og det går rett og slett ikke Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har du sagt i fra til de på skolen da, eller? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Wow! Snakk om kort lunte. Hmm ... Han er jo selvfølgelig erstatningspliktig. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Må bare si det: Unbreakable my ass! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Bare så EN ting er sagt: AD/HD er ikke en unnskyldning Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Jeg og en kamerat lekesloss i klasserommet og fikk ved et uhell knust pcen til ei i klassen. Hu fikk erstatta det uten at det ble stilt noen spørsmål Men da var det kun skjermen som var knust da. Endret 19. mars 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Bare så EN ting er sagt: AD/HD er ikke en unnskyldning 8192055[/snapback] Begrunn Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Bare så EN ting er sagt: AD/HD er ikke en unnskyldning 8192055[/snapback] Begrunn 8192123[/snapback] Man har ikke lov å ødelegge andres eiendommer selv om man har AD/HD?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Begrunn8192123[/snapback] Det er en forklaring og ikke en unnskyldning. Håper du greier å se forskjellen. Har lang erfaring med AD/HD folk da jeg har flere i familien med det OG foreldra mine var med å starte og drive AD/HD-foreninga (tidligere MBD-foreninga) i telemark. Har også deltatt på kurs med nordens mest annerkjente ekspert på AD/HD (Chr. Gilberg). AD/HD er ingen unnskyldning. Man greier å se konsekvenser selv om man har AD/HD... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå