Gå til innhold

En "kompis" av meg ødela en skolepc til 11000

femftifem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jeg hadde hoppet på han med engang jeg. Jeg hadde vært så forbanna der og da at jeg ikke hadde klart å holde styr på meg selv.

Får håpe det ender godt! Du skal hvertfall ikke betale noe. Lykke til :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

kansje han burde skaffe seg advokat og saksøke norsk helsevesen for å ikke gi han "ritalin" og at dermed er den norske stat ansvarlig for feil medisinering og bør derved erstatte denne pc. Eller kansje vi skal henrette han siden han er psykisk syk.

3000-4000 kr koster det å skifte panel

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Han ringte meg i ste for å be om unnskyldning, men jeg var midt i en paintball-runde, så hadde ikke tid til å ta den. Fikk også 3 meldinger hvor han beklaget så mye og ba om tilgivelse. Men jeg ser på dette som utilgivelig. Han nevnte også at han visste ikke at PCen ble ødelagt, men det er jo bare løgn for han slo jo nærmest gjennom bordet.

Lenke til kommentar

Ærlig sak det da, at han ringte og ba om unnskyldning. Viser jo bare at han er normal under panseret når kjemikaliemengdene har balansert seg der oppe. Men du må jo få erstattet maskina di på en eller annen måte, og det er hans ansvar samme hvor mye han angrer.

Røska selv tak i tastaturet til en kompis en gang og slo det 15-20 ganger i skrivepultkanten hans fordi patchinga av Halflife 1 (for de som husker det hælvete) feila for 14. gang. Etter at tastene slutta å reine så kikka han bare dumt på meg - og jeg reiste på Elkjøp for å si det sånn.

Han skal gjøre opp for seg.

(tastaturet kosta 1/10 av maskina di da men)

Lenke til kommentar
Han ringte meg i ste for å be om unnskyldning, men jeg var midt i en paintball-runde, så hadde ikke tid til å ta den. Fikk også 3 meldinger hvor han beklaget så mye og ba om tilgivelse. Men jeg ser på dette som utilgivelig. Han nevnte også at han visste ikke at PCen ble ødelagt, men det er jo bare løgn for han slo jo nærmest gjennom bordet.

8183944[/snapback]

Se der ja. Prøver å lure seg unna og greier.

Har du prøvd og starte maskinen?

Lenke til kommentar

Jepp, startet maskinen og jeg ser oppe i høyre hjørnet at det står en feilmelding hvor det står noe med beklager, også en linje under så står det forårsaket (ser bare en liten del av skjermen, veldig liten). Så det betyr nok at det er noe alvorlig galt med skjermen.

Prøvde også med ekstern skjerm, men det ga heller ikke noe bedre lykke.

Lenke til kommentar
Jepp, startet maskinen og jeg ser oppe i høyre hjørnet at det står en feilmelding hvor det står noe med beklager, også en linje under så står det forårsaket (ser bare en liten del av skjermen, veldig liten). Så det betyr nok at det er noe alvorlig galt med skjermen.

Prøvde også med ekstern skjerm, men det ga heller ikke noe bedre lykke.

8184072[/snapback]

Ja, men da får du kjøpe en ny på hans regning.

Hadde du noe data du skulle hatt ut av disken kanskje?

Lenke til kommentar

Det aller lureste er, om mulig, å få tak på en du kjenner som kan hente ut data fra en defekt disk. Er disken nesten ødelagt, bør den kjøres så lite som mulig, veldig kjedelig om du klarer å ødelegge den i desperate forsøk på å få den til å fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...