Gå til innhold

En "kompis" av meg ødela en skolepc til 11000

femftifem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: SkyMarshall mener nok at tråden er tåpelig, da det egentlig er ganske opplagt hvem som er skyld i dette, og skal betale for erstatning.

8179154[/snapback]

Korrekt, ut ifra de opplysningene trådstarter ga - så finns det absolutt ingen andre erstatningsansvarlige enn han som gjorde det. Men selvfølgelig har ikke han 5000+ kroner, så denne saken går garantert til å bli dekket av skolen.

Nesten så jeg vedder 5000kr på akkurat det!

Lenke til kommentar

Hvis han klikket pga. at DVD-coveret landet i bakken, trodde han kanskje at det ble ødelagt.

Kjøp en ny DVD til han, og skriv en lapp hvor det står: "Unnskyld at jeg kastet DVD-coveret ditt i bakken".

Når du har erstattet DVDen, er ingen skade gjort for ADHD-fyren, og han kan like godt punge ut 11.000 for ny PC til deg.

Lenke til kommentar

Her er det bare å forklare skolen hva som skjedde, og hvem som var der da det skjedde. Ender antakelig med at han får mulighet til å betale selv, ellers blir han politianmeldt. Skjønner at du er bekymret, men det har du ingen grunn til å være, for dette kommer ikke til å bli ditt problem når du har lagt frem saken.

@Nyhus og Axes:

Den flørtingen deres kan dere ta med private meldinger, det har ingen ting med denne tråden å gjøre.

Lenke til kommentar

Vel, vi satt rundt 7-8 stykker rundt et bord, også hadde filmen akkurat startet da episoden skjedde. Men jeg ga faen og så filmen, men må si det ble stille rundt bordet ja. Alle blei rimelig skremt, han selv som ødela PCen blei stille, og innså at han hadde gjort noe galt :p

Lenke til kommentar
Vel, vi satt rundt 7-8 stykker rundt et bord, også hadde filmen akkurat startet da episoden skjedde. Men jeg ga faen og så filmen, men må si det ble stille rundt bordet ja. Alle blei rimelig skremt, han selv som ødela PCen blei stille, og innså at han hadde gjort noe galt :p

8180525[/snapback]

Gjorde du ikke noe mer enn det? :ohmy:

Laptop til 11k lar jeg bare ikke bli slått ihjel uten å handle.

Og du er vel i en alder av 20år du også, han burde jo absolutt inse hva han har gjort og gjøre opp for seg. Eller så kan du jo ringe jørgen som spiller i ''torpedo'' :p

Lenke til kommentar
Da han slo i PCen, så tenkte jeg ikke noe mer enn: "Faen for en jævla idiot, men det skal han få med skolen og gjøre".

Jeg er 16, hehe.

8180585[/snapback]

Såpass. Ja, men det ordner seg sikkert. Han idoten med ADHD angrer sikkert. Han har vel ikke flere skader også? :!:

Gjelder forsikring på huset for dette?- nei :p , tror ikke men spørr.

Har du forsikring på pcen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...