Limstift Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 En 20-åring som går amok på en venns verdifulle laptop, fordi coveret til en film går i gulvet? Noe av det sprøeste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Edit: SkyMarshall mener nok at tråden er tåpelig, da det egentlig er ganske opplagt hvem som er skyld i dette, og skal betale for erstatning. 8179154[/snapback] Korrekt, ut ifra de opplysningene trådstarter ga - så finns det absolutt ingen andre erstatningsansvarlige enn han som gjorde det. Men selvfølgelig har ikke han 5000+ kroner, så denne saken går garantert til å bli dekket av skolen. Nesten så jeg vedder 5000kr på akkurat det! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Covere går jo ikke stykker når de treffer gulvet Er jo hardplast Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Herregud for en idiot, Vist han har ADHD så må han jo ta pillene sine.. Det blir nok han som må betale.. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvorfor klikke pga. et DVD-cover som går i gulvet? Jeg har da mistet covere av all slags slag i gulvet, men det har aldri blitt ødelagt. La svinet betale hver krone og mynt av PCn din! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvis han klikket pga. at DVD-coveret landet i bakken, trodde han kanskje at det ble ødelagt. Kjøp en ny DVD til han, og skriv en lapp hvor det står: "Unnskyld at jeg kastet DVD-coveret ditt i bakken". Når du har erstattet DVDen, er ingen skade gjort for ADHD-fyren, og han kan like godt punge ut 11.000 for ny PC til deg. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Her er det bare å forklare skolen hva som skjedde, og hvem som var der da det skjedde. Ender antakelig med at han får mulighet til å betale selv, ellers blir han politianmeldt. Skjønner at du er bekymret, men det har du ingen grunn til å være, for dette kommer ikke til å bli ditt problem når du har lagt frem saken. @Nyhus og Axes: Den flørtingen deres kan dere ta med private meldinger, det har ingen ting med denne tråden å gjøre. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Da holder vi oss til sakens kjerne og ikke noe annet. Noen poster med flaming slettet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Skjønner ikke helt hvis han klikker over at et DVD cover går i bakken.. Det må nesten ligge noe mer bak, med mindre man er helt lam i skallen da Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Problemet er at ikke ikke ligger noe mer bak den saken. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Problemet er at ikke ikke ligger noe mer bak den saken. 8180362[/snapback] Da er jo saken enkel. Han betaler skadene, som nesten må bli en ny laptop. Gikk han hjem etter å ha ødelagt dette eller? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Det var han som bodde der, og han som eide coveret Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hva sa dem andre som var der egentlig? Burde bli passe awkward stemning etter min mening. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det var han som bodde der, og han som eide coveret 8180492[/snapback] dro du ganske fort? Dere prata ikke om det engang? :!: Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Vel, vi satt rundt 7-8 stykker rundt et bord, også hadde filmen akkurat startet da episoden skjedde. Men jeg ga faen og så filmen, men må si det ble stille rundt bordet ja. Alle blei rimelig skremt, han selv som ødela PCen blei stille, og innså at han hadde gjort noe galt Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Vel, vi satt rundt 7-8 stykker rundt et bord, også hadde filmen akkurat startet da episoden skjedde. Men jeg ga faen og så filmen, men må si det ble stille rundt bordet ja. Alle blei rimelig skremt, han selv som ødela PCen blei stille, og innså at han hadde gjort noe galt 8180525[/snapback] Gjorde du ikke noe mer enn det? Laptop til 11k lar jeg bare ikke bli slått ihjel uten å handle. Og du er vel i en alder av 20år du også, han burde jo absolutt inse hva han har gjort og gjøre opp for seg. Eller så kan du jo ringe jørgen som spiller i ''torpedo'' Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Da han slo i PCen, så tenkte jeg ikke noe mer enn: "Faen for en jævla idiot, men det skal han få med skolen og gjøre". Jeg er 16, hehe. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Da han slo i PCen, så tenkte jeg ikke noe mer enn: "Faen for en jævla idiot, men det skal han få med skolen og gjøre". Jeg er 16, hehe. 8180585[/snapback] Såpass. Ja, men det ordner seg sikkert. Han idoten med ADHD angrer sikkert. Han har vel ikke flere skader også? :!: Gjelder forsikring på huset for dette?- nei , tror ikke men spørr. Har du forsikring på pcen? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Det er en skolePC, altså at det er skolen som eier datamaskinen med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå