femftifem Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Ikveld, så skulle vi se film hos en som "var" kompisen min. Vi var en gjeng på 7-8 stykker som skulle se en film. Vi skulle se en film som het "Unbreakable" hvor jeg da så på coveret imens filmen var iferd med å begynne. 10 sekunder etterpå så sa en kompis av meg noe frekt til meg (humoristisk) og jeg lo, også kasta jeg coveret over til kompisen, også glapp han coveret hvor det gikk i golvet. Jeg hadde med meg min Bærbar skolepc (fordi vi skulle spille RA2 på nettverk mens vi venta på de andre), og han som eide coveret (han som vi var på besøk hos) klikka helt i vinkel, og slo alt han kunne i pcen (den var gjenklappet), slik at skjermen knuste. Jeg spurte, "hva faen?" og tok opp lokket for å se om det var noen skader på pcen, og da tok han å slo til pcen igjen på tastaturet, så det er en feit bulk på tastaturet, og at man så at pcen fikk blåskjerm. Like etterpå så begynte han og banne, og druste til pcen enda en gang. Saken er den at, hva skal jeg si til skolen? Hva tror du forsikringsselskapet til skolen vil si? Jeg sitter her med en redd tanke, og lurer på hva jeg skal gjøre. Håper på gode svar, og gode tips. Kan også fortelle at han har litt ADHD, men føler ikke det er grunn nok. EDIT: Legger ut noen bilder av skjermen også: Veldig knust skjerm, ikke sant? Enda et bilde av den fine skjermen. Her ser man klart og tydelig at noe er feil. Bare så vidt du ser krateret, men skal love deg at det er dypt. Beklager litt utvidelse av designet. Er bildene små? på Firefox så løser du problemet ved å høyreklikke på bildet og klikke på "View image" eller "Vis bilde". Er det internet explorer du bruker, så kopierer du adressen til bildet og åpner et nytt vindu og kopierer adressen inn i adressefeltet. Endret 20. mars 2007 av sndr Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 hvis du har plenty med vitner, så er det vel greit? Det var han som gjorde det, og han burde erstatte det! Om du ikke har reiseforsikring eller forsikring på pcen som dekker det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Vel, det blir dyrt for "kompisen" din. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Haha den skal HAN betale - samme faen hvor korka idioten er i hue. Ferdig med det. Opplagt - tåpelig tråd! Lenke til kommentar
Axes Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Fy faen om noen hadde gjort det med min pc! du skulle banket dritten ut av han! Ok, unnskyld ordbruket! men faen, finns da grenser! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 er vel maks 5000 skolen kan kreve i erstatning tror jeg...men noe kommer de til å gjøre Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Haha den skal HAN betale - samme faen hvor korka idioten er i hue.Ferdig med det. 8179135[/snapback] I'll seccond that! Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Haha den skal HAN betale - samme faen hvor korka idioten er i hue.Ferdig med det. Opplagt - tåpelig tråd! 8179135[/snapback] Hvorfor er tråden tåpelig? Jeg spør jo bare om råd? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Kanskje like greit å si til skolen hva som skjedde, første dagen som passer i neste uke. Det at personen som gjorde dette har AD/HD har ingenting med at han ødelegger andres personlige eiendeler. Det at de har atferdsproblemer, gir de ikke rett til å unnskylde det med AD/HD-en. Mener jeg. Men nok om det. Lykke til! Endret 19. mars 2007 av KristianG Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Det skjønner jeg, men saken er den er helt ifra meg og er redd regningen kommer på meg, og hva hvis han nekter da? Jeg får håpe det holder med vitner... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kjipt for han, der røyk alle penga hans. Ring hjem til moren hans og forklar saken da vel? Hvor gammle er dere?-kanskje dere ikke bor hos mor/far Han idioten skal selvfølgelig betale. Men hva var grunnen til det ADHD anfallet? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Hehe, det var hans DVD-cover. Det var nok derfor han klikket. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Den skal HAN betale ja. Faen for en hyperklikk unge. Slike folk burde blitt medisinert. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Problemet er også at personen som gjorde dette er rundt 20 år, men han bor hjemme hos foreldrene enda, så da hjelper det vel ikke å ringe foreldrene? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Problemet er også at personen som gjorde dette er rundt 20 år, men han bor hjemme hos foreldrene enda, så da hjelper det vel ikke å ringe foreldrene? 8179203[/snapback] Selvfølgelig. 20 år, da burde han absolutt tenkt lengre en som så. Ring han først da, og spør hva han vil gjøre. Om han ikke er villig kan du jo ringe foreldrene da. Han er dog myndig(over18), men kanskje foreldrene kaster han ut om han nekter å betale Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg fortalte hele sannheten til min mor, og hun blei meget forbanna. Ga henne også nummeret til han som knuste PCen, men det ser ut til at han ikke vil ta opp telefonen. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg fortalte hele sannheten til min mor, og hun blei meget forbanna. Ga henne også nummeret til han som knuste PCen, men det ser ut til at han ikke vil ta opp telefonen. 8179216[/snapback] Haha. For en unge han karen er. Hjem nr? Ikke ring nå da(midt på natta) Håper det ender godt da. Hadde du noe skolerelatert på maskinen du skulle hatt ut og kanskje? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Problemet er også at personen som gjorde dette er rundt 20 år, men han bor hjemme hos foreldrene enda, så da hjelper det vel ikke å ringe foreldrene? 8179203[/snapback] Hahaha, en så dum 20-åring? For det første, så klesser man ikke til lappiser, og for det andre, så må han erstatte det. Endret 18. mars 2007 av eewar Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg fortalte hele sannheten til min mor, og hun blei meget forbanna. Ga henne også nummeret til han som knuste PCen, men det ser ut til at han ikke vil ta opp telefonen. 8179216[/snapback] Haha. For en unge han karen er. Hjem nr? Ikke ring nå da(midt på natta) Håper det ender godt da. Hadde du noe skolerelatert på maskinen du skulle hatt ut og kanskje? 8179220[/snapback] Foreldrene er borte for helgen akkurat nå. Men tror de er hjemme i morgen Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg fortalte hele sannheten til min mor, og hun blei meget forbanna. Ga henne også nummeret til han som knuste PCen, men det ser ut til at han ikke vil ta opp telefonen. 8179216[/snapback] Haha. For en unge han karen er. Hjem nr? Ikke ring nå da(midt på natta) Håper det ender godt da. Hadde du noe skolerelatert på maskinen du skulle hatt ut og kanskje? 8179220[/snapback] Foreldrene er borte for helgen akkurat nå. Men tror de er hjemme i morgen 8179227[/snapback] Prøv da. Kom med en kort oppsummering isåfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå