Gå til innhold

Andre som gleder seg til Trusty Bell? (X360)

Lokiboki

Anbefalte innlegg

Som fan av Japanske RPG spill og RPG generelt, har jeg virkelig satt pris på at det vil komme slike spill i fremtiden på XBOX 360! Etter å ha sett den nye traileren fra spillet. må jeg si at dette spillet ser utrolig lovende ut :love: For min del tror jeg dette er et spill som vil kunne overgå Blue dragon og om mulig Lost Odyssey.. Dette spillet har nydelig grafikk, å virker i det hele tatt som et kommende storspill :dribble:

Så over til tema: Er det noen andre som ser frem til dette spillet? Anbefaller ivertfall alle til å sjekke ut den nye Traileren TGS 06 Direct Feed Trailer på gametrailers :)

LINK: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=3237

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bli spennende ja. Spillet ser helt nydelig ut, men det er ikke det som gjør opp et godt spill. For min del ser det hele litt "tamt" ut, men jeg holder det under oppsyn, så får vi se hvordan interessen til det arter seg :)

Edit: Mr.Skriveleif

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar

Er selvfølgelig enig i at grafikken ikke gjør opp for et godt spill, selv om den i dette tilfellet er veldig pen :) Har fått oppmerksomhet i Japan dette spillet, er vel kanskje ikke så lenge til det blir utgitt der heller.. Mulig vi vil se mer enn 4000 XBOX 360 maskiner bli solgt den måneden det blir utgitt :p Føler meg uansett ganske sikker på at dette spillet kan bli virkelig bra om utviklerne gjør jobben :)

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

Husket ikke helt selv hva spillet skal hete i Europa.. Tror kanskje det er Trusty Bell, siden jeg først husker å ha hørt om spillet som Eternal Sonata :)

Tror Japanerne vil bli fristet til å kjøpe 360 når dette spillet blir lansert i Japan :p Håper og tror at det bare blir like bra som potensialet viser.. Eneste jeg er litt skeptisk til som noen av dere sier, er story'en. Vanskelig å si hva det handler om, da traileren er på japansk :p

Lenke til kommentar

Ser rått ut. Kanskje endelig et RPG som kan måle seg opp mot FF-serien på PS? Uansett, jeg selger xbox 360'en min nå for å kjøpe PS3 til uka :) Send meg forresten en PM hvis noen er interesserte :) (Xbox 360 premium, 17 spill, ekstra trådløs kontroller, vga-kabel +++ som ny!) :D

Lenke til kommentar

Har også stor tro på dette spillet. Musikken var nydelig og det ser virkelig stemningsfullt ut. Klarer de å rote sammen en god historie og, så tror jeg dette kan bli en klassiker.

Men skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid å gjøre en japansk tittel klar for det amerikanse og europeiske markedet? Og jeg håper for guds skyld at de ikke fjerner japansk tale, jeg vil ha japansk tale med engelsk subtitles. Er så mye følelse i det japanske språket, og klisjer som vi har hørt 1000 ganger på amerikansk høres faktisk troverdig og bra ut når blir sagt på japansk.

Hvordan går det med Blue Dragon? Er det gitt ut i Japan?

Lenke til kommentar

Hvordan ble Blue Dragon mottatt da? Har det fått gode kritikker? Er alle rpgene jeg gleder meg mest til i 2007, sinnsykt mye bra underveis! Har vel blitt sagt at ps er konsollen for rpg, men tror dette kan forandre seg med 360'en...

Lenke til kommentar

Blue dragon ble veldig godt motatt i Japan.. :) Fikk blant annet 9 av alle anmelderne i famitsu.. Er noen nettsider som også har testet import versjonen.. Anmelderne har vært strålende fornøyd, å sagt at det bare er å glede seg til det kommer til Europa/USA.. :)

Link til importreviews på gamerankings: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/927950.asp

I skrivende stund ligger snittet på 89%, som ser meget lovende ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...