dnttryme Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Heii plugga akkurat ny G3 LOGI musa inn i pcen, men ville den virke på noen av USB portene? neida... Så prøvde jeg på laptopen, funka med en gang (Vista på laptop og vanlig XP på stasjonær. Noen som har noen historier og dele? Plxx needurhelpfoolishessss mvh meg .. Takker for alle svar relatert til topic Endret 18. mars 2007 av dnttryme Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Helt ærlig så vet jeg ikke, men jeg tenker; Kan det være at musa trenger usb 2.0? og din stasjonære har kun usb 1.1? Evnt er driverene for usb installert? Evnt er musa installert? Og ikke plug-and-play kompatibel? Lenke til kommentar
dnttryme Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 MUSA <-- Det står ikke at det krevers noen form for USB port 2.0, og det burde det vel gjort? Men har trøbla litt med USB portene i det siste. Så driverne kan være problemet, forslag til hvor jeg ect kan få tak i nye drivere? har selv en DELL XPS stasjonær pc. Kanskje dell support er tingen?;P Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 logitech.com der finner du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå