riosoto Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 har akkurat vunnet en ipod i en konkurranse.. har en creative 128 kb som, etter rundt 4 år, skal få lov til å pensjonere seg VEL jeg er altså ganske grønn når det gjelder ipod's. Bor på studenthjem, og har ikke lov til å laste ned musikk. Lurer derfor på om det går ann å legge inn musikk fra cd'er? må sangene konverteres? Har titta litt på ipod-store, og tror neppe jeg har råd til å fylle ipodden med musikk derfra (fattig student, ja) -- Derfor hadde det vært så bra om jeg kunne lagt inn cd-samlinga. håper dette ikke er et dumt spørsmål; som sagt er jeg grønn, og jeg fant ikke svar på spm i andre diskusjoner. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jepp, det er fult mulig.. Anbefaler winamp eller windows media player.. Lek litt inne i instillingene så ser du fort. Du leter etter RIP instillinger. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det enkleste er å bruke Itunes til hele jobben. Da kan du rippe og kode til direkte til AAC eller MP3 og deretter synkronisere eller kopiere filene over til Ipoden. AAC gir generelt bedre kvalitet enn MP3 på samme bitrate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå