Gå til innhold

Omtale av Tony Hawk's Pro Skater 4 (Xbox)

Anbefalte innlegg

Hauken er tilbake i enda et spill. Haugevis av nye spillmoduser, bedre grafikk og større brett skal sørge for at vi enda en gang skal kunne kose oss med skating på konsoll. Det er ikke mange månedene siden Tony Hawk's Pro Skater 3 kom, og mange var sikre på at det ikke kunne gjøres bedre. Så feil kan man altså ta. Spillet er forbedret på absolutt alle punkter, og er helt komplett.

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud! Ikke skriv sånt da :smile:

Julaften kan ikke komme fort nok nå!

Dama kjøper dette til meg, men jeg tror ikke helt hun vet hva hun gjør...

Jeg kommer jo til å låse meg inne hele ferien. Hamstre mat og digg, invitere noen venner, slå av telefonen, og bare spille!

Kanskje jeg stikker hodet ut av vinduet og ser på en rakett eller to, når den tid kommer :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-12 01:14, skrev Gorthaur:

Herregud! Ikke skriv sånt da :smile:

Julaften kan ikke komme fort nok nå!

Dama kjøper dette til meg, men jeg tror ikke helt hun vet hva hun gjør...

Jeg kommer jo til å låse meg inne hele ferien. Hamstre mat og digg, invitere noen venner, slå av telefonen, og bare spille!

Kanskje jeg stikker hodet ut av vinduet og ser på en rakett eller to, når den tid kommer :wink:

Ikke tid til raketter og sånt tjafs nå! :wink:

Du har virkelig noe å se fram til nå, THPS4 er nytelse fra ende til annen. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-12 17:19, skrev Keyzer:

Når kommer den til pc?

Så vidt jeg vet er det ikke en gang meldt at det kommer til PC. Et raskt søk på tothegame.com gir ingen treff på THPS4 til PC. Det passer egentlig ganske godt med det de fleste selskapene selv sier; Den type spill er ikke lenger interesant å gi ut på PC.

Så noen nevnte 10. mai, det var THPS3 som kom ut 10. mai i år...

Jeg tør ikke garantere at det ikke kommer til PC, men så langt er det lite som tyder på det. Du må nok nyte spillet på enten PSX, PS2, GameCube, Xbox, GBA eller mobiltelefon! :smile:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...