Gå til innhold

tips meg om Slayer.

toro6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil anbefale Seasons In The Abyss. En av bandets beste, og er ganske variert også. Reign In Blood blir regnet som en av verdens beste thrashskiver, men det er også litt mer fullt øs hele tida der, så Seasons vil kanskje gi et mer helheltlig bilde.

Men bevares, Slayer har ingen dårlig skiver. De har bare satt en så høy standard med sine godskiver at de litt mindre gode blekner noe i forhold.

Lenke til kommentar

Fy faen så oppskrytt Reign in Blood er. Tre og ein halv bra sang (Angel of Death, Raining Blood, Jesus Saves, og den halve er Altar of Sacrifice), og resten er middelmådig som fy. Eg syns ikkje vokalen til Araya er aggressiv og rask nok i forhold til musikken, og musikken er heller ikkje så bra som mange skal ha det til. Nei, takke meg til Sadus, Dark Angel, Sabbat (UK) eller tysker-thrash om eg skal høyre thrash. Eventuelt dei fyrste Cynic-demoane.

Men tilbake til Slayer: South of Heaven er ei god skive. Hell Awaits og Show No Mercy er og greie på ein god dag.

Lenke til kommentar
Fy faen så oppskrytt Reign in Blood er. Tre og ein halv bra sang (Angel of Death, Raining Blood, Jesus Saves, og den halve er Altar of Sacrifice), og resten er middelmådig som fy.

8179782[/snapback]

Ikke glem Postmortem, den er bra.

Er det bare meg som liker "God Hates Us All"? Syns det er et herlig album.

Lenke til kommentar

God Hates Us All er ei ålreit skive, langt bedre enn Diabolus In Musica. Christ Illusion er ennå bedre, så Slayer er absolutt på rett kurs etter min mening. Skal bli spennede og se hvordan neste skive blir (selv om det er tidlig og snakke om det ennå, går vel et par år til neste)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Min favoritt er utvilsomt Seasons in the Abyss!

Ingen av sangene er dårlige, og sanger som Temptation, Seasons in the Abyss, Dead Skin Mask og War Ensemble er fantomsanger!

Synes Reign in Blood blir litt kaotisk og faktisk FOR bråkete, mens lyden på South of Heaven gjør det litt kjedelig.

Men for all del, veldig bra album, dem og!

Show No Mercy har mange av mine favoritter, som for eksempel Die By The Sword og Black Magic.

Men lyden er litt lame. De fikk ikke skikkelig lyd før Reign in Blood, etter min mening.

Hell Awaits er også bra, og har kanskje min favoritt blant Slayer-sangene, nemlig tittellåta.

Haunting the Chapel er en EP med bare tre sanger, men Captor of Sin og Chemical Warfare er "must have".

Beste Slayer-sang er nok Angel of Death fra Reign in Blood.

SLAYER! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...