Gjest Ormemannen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Har sliti litt med at jeg har hudormer i/på nesa. Prøver å klemme dem bort, men det er ikke alltid like effektivt. Veit noen om noe slags preparat, teknikk eller liknende som effektivt kan hjelpe meg å bli kvitt hudormene? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ta ansiktsmasker, evt. holde hodet over vann som damper. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Dette er noe jeg selv har slitt med i lang tid, og det har hjulpet en del å holde hodet over dampende vann. 10 minutter hver kveld i to uker har hjulpet ganske mye, for min del. Prøv det. Endret 18. mars 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Dette er noe jeg selv har slitt med i lang tid, og det har hjulpet en del å holde hodet over dampende vann. 10 minutter hver kveld i to uker har hjulpet ganske mye, for min del. Prøv det. 8179168[/snapback] Hva skjer da, egentlig? Forsvinner de bare av seg selv? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kan anbefale en tur til ansiktspleie (hvor du blir dampa og klemt til det tyter ut av porene) og opprettholde dette med Avene, som du får kjøpt på apotek. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hva er hudormer egentlig? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Akuratt det det høres ut som. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Damp annbefales på det sterkeste ^^ Nål, kniv og andre ekstreme virkemidler mot kviser/hudormer bare blør... Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Akuratt det det høres ut som. 8181341[/snapback] Konstruktivt svar. Hudormer er talgansamlinger i huden, på samme måte som kviser, bare at disse er mindre og normalt ikke blir betente og røde. Det er vanlig å ha dem på nesen, men de finnes også mange andre steder på kroppen. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har også svarte prikker på nesa som tyter når jeg klemmer på dem, men fregner anyone? Er det hudormer bare som er svarte, eller har de en tendens til å slå seg ned i porene bak fregner? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ta masse pudder i ansiktet når du legger deg hver kveld, ikke vask det av. Sov med det så tørker det inn i panna, så skal du se! Men kanskje ikke så lurt å ta i nesa da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det er ikke lurt å prøve å tørke ut huden. Det kan føre til enda mer talgproduksjon. Det viktigste er å rense huden godt med et godt renseprodukt. Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) http://www.escentual.co.uk/isroot/Escentua...ene/7151707.jpg Jeg hadde en del hudorm på sidene på nesa for kanskje et halvt år siden? evt mer.. men iallefall, jeg ble anbefalt den kremen der av en venninne, og prøvde den.. Jeg merket at det ble bedre, og nå er det helt borte.. Så den der kan iallefall jeg anbefale. (Avène Cleanance K) Endret 24. august 2007 av Nasse-noff Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) sleit med det samme, var til hudlege og fekk tips og masse sånt. damping er veldig effektivt for da oppner porene seg. om du klarer å klemme ut hudormene må du goså huske å gjøre grundig rens på huden etterpå, ellers får du fleire, eller kviser... EDIT: sjukt med leif Endret 24. august 2007 av xersess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå