Flygg Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) I kveld bestemte det siste fungerende lysrøret i armaturet på hybelen min seg for å ta kveld. Jeg har erstatningsrør, men ingen anelse om hvordan jeg skal få byttet det. Lysarmaturet er av den typen man finner på mange forretningsbygg, skoler, og sånt. To lysrør med gitter foran som er innebygd i taket (som er av den typen med løse kvadratiske plater som ligger på et rutenett av lister). En kompis foreslo å løfte opp gitteret, men det lar seg ikke gjøre, og jeg har vært oppe og kikket og fiklet flere ganger uten å finne ut av det. Jeg er overbevist om at det er en enkel og logisk løsning, men jeg klarer visst ikke å finne ut av det selv... Endret 18. mars 2007 av kakk Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kan du ta bilde? Dersom det er rastere, er de som regel bare til å dra ned.. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Dårlig mobilkamera med nattmodus, menmen... edit: fant ut av det. måtte virkelig ta i for å få dratt det ned. Takk for hjelpen edit2: Jaha... Lys ble det ikke... Får se mer på det imorgen. Nå kan jeg ihvertfall bytte Endret 18. mars 2007 av kakk Lenke til kommentar
Blod Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Dårlig mobilkamera med nattmodus, menmen...attachmentid=137010 edit: fant ut av det. måtte virkelig ta i for å få dratt det ned. Takk for hjelpen edit2: Jaha... Lys ble det ikke... Får se mer på det imorgen. Nå kan jeg ihvertfall bytte 8178933[/snapback] Du må nok bytter starter'n og, den sitter enten ved siden eller under røret. Endret 18. mars 2007 av Blod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå