anelka9 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 jeg har problemer med å fjerne spyware/trojan "system alert.". jeg er lei av det. den forstyrrer hele tid mens jeg surfer på nett eller chater med andre. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Last ned avg antispyware og den hjelper deg med å fjerne den og andre slike ting.. Men sett standard handling til "delete".. Jeg fikset det på kameratens pc tidligere i uka.. Lenke til kommentar
anelka9 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Last ned avg antispyware og den hjelper deg med å fjerne den og andre slike ting.. Men sett standard handling til "delete".. Jeg fikset det på kameratens pc tidligere i uka.. 8178324[/snapback] jaja jeg har avg antispyware. men hvor trykke jeg der? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Regner med antispywaren din er oppdatert.. Trykk "Scanner" - "Settings" - "recommanded action" - delet... Deretter tar du et konplett systemsøk.. Da burde han finne den.. Trykk deretter apply all action. Nå skal han slette alle Spyware.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå