Speik Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Veldig bra tråd hishadow Forumet trenger slike bidragsytere! Selv foretrekker jeg god, gammel CD, selv om prisen er den dobbelte. Det er noe spesielt med å ha en CD-samling, kunne lese booklets og fine cover. Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 www.mindawn.com bør vel med på oversikten. Har kjørt uten DRM hele veien, selges filer i .ogg (lossy) og flac (lossless) Cirka 50-lappen for album i flac, og cirka 40 kroner for album i ogg. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) 7digital lister da prisene sine i pund, ikke euro. Prisen blir altså i skrivende stundt per album £7.99 = 87.5 kr Endret 27. oktober 2008 av PapaDon Lenke til kommentar
Bata Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 www.beatport.com DRM-fri elektronisk sjappe KJempebra saker Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hehe, bare en tilfeldighet jeg så denne var oppdatert. Det tar så lang tid mellom hver post her at den forsvinner ut av Mine innlegg listen. Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Magnatune Hadde bare flere selskap hatt samme forretningsfilosofi som de hadde ulovlig fildeling opphørt. *Mine innlegg* Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Edit: fjernet innlegget mitt. Endret 15. januar 2009 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Komt nokon nye sider her? Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det irriterer meg at ingen sider støtter alle mine behov. Jeg ønsker en side med - DRM-fri musikk - grei bitrate - støtte paypal - noenlunde greie priser - oppdatert bibliotek når det gjelder norsk musikk Er det noen som vet hvorfor det er så få som støtter PayPal? Er det store utgifter ved bruk av tjenesten for selgeren kanskje? Jeg tror mange hadde tjent på å støtte paypal, selv om de hadde tjent mindre per salg, men de hadde i gjengjeld fått solgt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå