j_j Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Jeg ser at det er en del innlegg her fra folk som har hatt dårlig erfaring med nettbutikker og sånt, vel jeg tenkte å dele en positiv erfaring. Jeg kjøpte en plextor brenner 16/10/40 for 2 mnd. siden fra datorbutikken og fikk problemer med tray-et , den lagde lyder, så jeg kontaktet datorbutikken og sa at jeg ville ha en nyen. Fikk svar fra dem, og de mente at jeg burde kontakte plextor direkte, det ville gå fortere. Jeg sendte en mail til plextor og dagen etter fikk jeg alt. info jeg trengte for å levere brennern tilbake, jeg fikk også nummeret for DHL fordi de skulle komme hente den hjem! jeg ringte dem og de kunne komme når jeg hadde tid, jeg avtalte en tid, de kom presis. 6 dager senere kom de med en ny brenner på døra! wow! tenkte jeg, dette kaller jeg service. Ikke bare har de beste brennerne, men de henter også varen hjem fra deg og leverer den hjem på rekord tid! GO PLEXTOR! jj [ Denne Melding var redigert av: j_j på 2001-12-22 23:42 ] Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Det samme gjorde jeg! Kontakta http://www.databutikken.no, fikk i svar at de IKKE dekte denne feilen. De sa at jeg skulle kontakte Plextor i stedet. Fikk levert pakka til DHL, ca om en uke etterpå fikk jeg et ny brenner av Plextor. Synes at Plextor har en VELDIG bra service! Heretter skal jeg bare kjøpe PLEXTOR CD-rom, CD-brenner og kanskje til og med PLEXTOR DVD-ROM (i fremtiden). Saken var at den gode servicen IKKE var fra Databutikken, MEN fra PLEXTOR!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå