Fredrik- Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg er fersk i overklokkingsbransjen og sitter her og plundrer med mitt nyinkjøpte system. Jeg så denne linken og prøvde å sette ting slik som det stod ser som et utgangspunkt. Jeg sitter på: Asus P5B Deluxe C2D E6400 Crucial DDR2-PC2 5300 (med den supre chippen) 8800GTX .. altså noe som overklokker bra. Problemet jeg sliter med nå er at etter jeg satt max volt på North Bridge (fordi jeg så det i posten jeg linket til og ville eksperimentere litt) så skrudde PCn seg plutselig av når jeg holdt på og jeg kjente på NB-kjøleribba og den var GLOHEIT. Når jeg prøver å boote PCn nuh så starter den ikke Er den sansynligvis død? Jeg trodde ikke det ville være noen medfulgt fare da posten viste til instillinger noen brukte med samme HK som meg. Lenke til kommentar
carbon_nisse Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Resett bios ! Enten ved egen jumper eller batteri uttak. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Du kommer langt med 1.45v på nb til å begynne med. Lenke til kommentar
krroold Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Han som har skrevet den guiden opererer med høy spenning iforhold til det DU trenger. Min ville av og til ikke starte under overklokkingen, men gikk på etter at jeg tok av PSU i 30 sek så på igjen. Så måtte jeg rett inn i bios igjen å fikse. Husk også at med jo høyere jo spenning du har desto høyere temperatur kan du også få. Du må prøve deg litt fram å se hvor mye du trenger før det går helt stabilt. Endret 20. mars 2007 av kristoffer2200 Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Hovedkortet tok kvelden det. Fikk ordnet det slik at jeg sender det inn til retur og får nytt Uansett, da har jeg iallefall fått den erfaringen. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 hva tåler NB før det går noe til helvete? kjører 1.5v på den.. 68C load.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hovedkortet tok kvelden det. Fikk ordnet det slik at jeg sender det inn til retur og får nytt Uansett, da har jeg iallefall fått den erfaringen. 8195513[/snapback] Håper du ikke tok å sendte det inn med unskyldningen DOA eller angrefrist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå