propers404 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hei.. Skal kjøpe 2 stk. James Bond filmer på dvd. Goldeneye og den Jaws er med i? Hvilken er det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Han er med i Moonraker iallefall Lenke til kommentar
quakie Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_hench...o_Loved_Me#Jaws Han er med i The Spy Who Loved Me, også. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Moonraker og The spy who loved me......... Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Siden filma er såpass billige kan jeg sikkert bestille begge 2. Takk for kjapt svar alle sammen Lenke til kommentar
LocoMotiveMan Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Siden filma er såpass billige kan jeg sikkert bestille begge 2. Takk for kjapt svar alle sammen 8177874[/snapback] Skal du ha filmene utelukkende på grunn av han? Vil anbefale deg Force 10 from Navarone hvor han spiller en veldig overbevisende russer. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Siden filma er såpass billige kan jeg sikkert bestille begge 2. Takk for kjapt svar alle sammen 8177874[/snapback] Skal du ha filmene utelukkende på grunn av han? Vil anbefale deg Force 10 from Navarone hvor han spiller en veldig overbevisende russer. 8178248[/snapback] Nei, skal ikke ha filma pga. han.. Har sett en av de james bond filma han er med i på tv før, og den var bra. Så derfor lurte jeg på det.. Skal kjøpe alle etterhvert da, men tenkte på de filma først. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Da hadde jeg gått for The Spy Who Loved Me og ikke Moonraker hvis du bare skal kjøpe en av de med en gang, den blir sett på som en av de beste (også en av mine favoritter). Moonraker derimot er omtrendt så langt i andre enden som det er mulig å få det... Edit: Traff space to ganger midt i et ord Endret 18. mars 2007 av Manx Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Force 10 from Navarone har jeg tenkt til å kjøpe sjøl. Ganske bra faktisk. Mange skuespillere fra tidligere bond filmer der, spesielt Richard Kiel som spilte Jaws. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 The Spy Who Loved Me er bedre enn Moonraker! Min mening i hvertfall.. Selv om ikke så alt for mange Bond-filmer kan skryte på seg å være realistiske, så er Moonraker litt for drøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå