HannibalChopsticks Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Jeg trenger hjelp til småcompoer å ha på LAN. Er med i CREW'et på et LAN som skal holdes 20.-22. April, og hodet mitt er tomt for idèer. Noen som gidder å hjelpe meg med hva som kan være småcompo'er? Endret 27. mars 2007 av DJ_Hidden Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Trackmania-compo Kan jo også ha en cola-styrte-konkurranse! Kjempeartig! Er selv leder for et lite LAN. DragLAN Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Trackmania-compo Kan jo også ha en cola-styrte-konkurranse! Kjempeartig! Er selv leder for et lite LAN. DragLAN 8202290[/snapback] Trackmania? Ikke umulig det Cola-styrting er allerede på programmet Endret 21. mars 2007 av DJ_Hidden Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) überkult bilspill som er gratis www.trackmanianations.com EDIT: Det er Trackmania Nations som er gratis... Endret 21. mars 2007 av Reppelarsinj Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) überkult bilspill som er gratis;) www.trackmania.com 8204314[/snapback] Får vel prøve det iallefall Hva vil du/dere anbefale? TrackMania United, TrackMania Sunrise eller TrackMania Orginal? Endret 21. mars 2007 av DJ_Hidden Lenke til kommentar
Homer_ Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 überkult bilspill som er gratis;) www.trackmania.com 8204314[/snapback] Får vel prøve det iallefall Hva vil du/dere anbefale? TrackMania United, TrackMania Sunrise eller TrackMania Orginal? 8204324[/snapback] Jeg ville anbefalt Trackmania Nations, siden det er gratis, og så og si alle pcer nå om dagen kan kjøre dette spillet på pcen. Veldig underholdene spill:) Etter erfaring med å arrangere LAN, så er et tips å lage litt show. Skaff sponsor, lokale sponsor er greit å ha når du skal ha konkuranser. Så dere burde lage litt show ved å bruke en scene eller noe, der dere har konkuranser, med små premier til vinnerene. Dette vil automatisk skape litt mer liv over LAN'et:) Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Kjør en 1.6 compo, en Source compo og AOE2 compo Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Cola compo. DDR compo, Stepmania compo, Frets on fire compo, Rydde compo, Hente ting compo, Armheving compo (alltid en favoritt blant nerdene) Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Takker for alle svar Håper på enda flere idèer! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Reagerte litt på plakaten deres. Det står "for gutter fra 8 - 18 år." Hva med jenter? Dette er diskriminerende.. Forrige lanet jeg var på (ca. 200 deltakere) var det 11 jenter som var der med PC og full pakke. Jenter på lan er ikke en myte, man må bare lete litt Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Reagerte litt på plakaten deres. Det står "for gutter fra 8 - 18 år." Hva med jenter? Dette er diskriminerende.. Forrige lanet jeg var på (ca. 200 deltakere) var det 11 jenter som var der med PC og full pakke. Jenter på lan er ikke en myte, man må bare lete litt 8269300[/snapback] Vi har faktisk en grunn til dette. Som du kanskje da også har sett, så er lanet satt opp i samarbeid med Fritidsetaten. Og der lanet holdes, Randesund bydelshus, er det blitt arrangert flere jentekvelder som vi gutter har måtte sitte hjemme (eller dratt på fest ), og derfor ble vi enige etterhvert om at lanet nå, 20.-22. April skulle holdes bare for gutter. Det er på en måte trøsten vi får fordi jentene her omkring har fått så mye mer enn oss før Vet ikke helt om du vil forstå logikken i det, men okay... That's the way it is..! Lenke til kommentar
Homer_ Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Men fortsatt litt barnslig gjort å utelate jenter synest jeg... Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Men fortsatt litt barnslig gjort å utelate jenter synest jeg... 8279357[/snapback] Joda, kanskje det.. Men her i området er det ikke så stor interesse for LAN for jenter anyway... Sist LAN som ble arr. samme plass som vi skal ha det, var det ei jente, that's it. Så tror nok det går bra for jentenes del Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Gaming: Counter-Strike v1.6 Counter-Strike Source Warcraft 3: The Frozen Throne Quake 4 Battlefield 2 Trackmania Nations Non-Gaming: Cola-styrting Mus-kasting Dansing (theme?) HTML Smør-styrting! :!: Endret 1. april 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 HAHA! Prøv kabal konkuranse xD xD xD Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Bare ikke gjør som på lillehammerLAN Premiene var isskraper og en termos Endret 1. april 2007 av Toggy190 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå