QveltinG Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har et problem med min internett. Ver eneste kveld, rundt 18.00 tiden så slutter internetten min delvis eller helt å fungere. Jeg kan sitte å spille hele dagen uten at den blir borte en eneste gang, men rundt den tiden går alt til helvette. Jeg har ikke testet det så ofte, men de få gangene jeg har stått opp tidlig ( sånn 4-5 tiden av forskjellige grunner) så har internetten min vært på samme nivå helt til 6-7 tiden. Så altiså, mellom 07.00 -> 18.00 er internetten min helt fin, mens resten av tiden er den mildt sagt ganske ustabil. Gjør surfing til en tålmodighetsprøve, og online spilling umulig. Så jeg kan såvidt bruke dataen etter 6. Ganske irriterende. Det må jo være leverandøren sin feil, eller hva? Virker lit merkelig hvis min egen pc har en sånn "timer" på når den skal slå seg vrang? Har formatert flere ganger, problemet er på flere pcer i huset. Vi har også skiftet Router uten at det har hjulpet. Jeg tror vi har telenor. Jeg har foreslått til pappa å klage, men han virker lite villig til dette, og jeg vet ikke helt om jeg tør å trosse han. Noen tanker ? Høres dette ut som et problem noen andre har fått? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Tidligere hadde man en del problemer når bedrifter, banker osv. skulle kjøre ut store filer og info i visse tider på døgnet, helst om natta. Vet ikke hvordan dette er nå for tiden? Lenke til kommentar
QveltinG Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 BUMP! eventuelt noen som vet om et forum som det er større sjangs for å få svar? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er jo en mulighet å ringe inn til telenor og høre det. Værre er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå