just-_-me Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 hei mulig jeg har lagd litt dårlig emne tittel, men men. men, uansett, saken er slik at jeg har 40 000 filer samlet i èn mappe. Dette liker ikke explorer så godt, fort gjort at den henger seg. Noen som vet om noe batch program som kunne delt dette inn i f.eks 40mapper? (ikke så nøye med evt. sortering, bare jeg får delt det inn, så er det en god start) er litt tungvint og gjøre det manuelt... det er bilde-filer jeg har, som skal deles inn. Tips? ideer? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Dersom dette bare skal gjøres én gang ser jeg ikke poenget med å lage et script til det. Har du prøvd å f.eks bruke Total Commander eller en annen alternativ filbrowser til å flytte filene? Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg tenkte mest på hvis det fantes noe slikt fra før av, som har vært lagd før. men skal prøve ut programmet du foreslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå